همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

خانواده شهدا 2

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

*************************

اما از خانواده شهدا تجلیل به عمل آورید بویژه شهید محمد هوشیار که همسنگرم بود. شهید اسماعیل جاقوری

****************

امیدوارم خداوند به پدران و مادران، برادران و خواهران شهدا، صبر خیلى زیاد، عنایت کند. شهید ابوالقاسم مقیم فاروجی

****************

سلام به خانواده‏ى محترم شهدا؛ عزیزانى که براى رضاى خدا میوه‏ ى دلشان را تقدیم کردند و نشان دادند که به راستى امین هستند و امانتى را که به آن‏ها سپرده شده، به صاحبش برگرداندند. شهید على‏اصغر مسعودى

****************

برادران! شما چون خانواده‏ى شهدا، قلبى شکسته دارید؛ با آنها در دعاها شرکت کنید تا خدا دعاى شما را مستجاب کند. شهید سیدعلى مزارى

****************

از شما مى‏خواهم مانند دیگر خانواده‏ ى شهدا، صبر داشته باشید. شهید حسین نجفى

تو خواهرم که رسالت شهدا بر دوشتان است و ادامه‏دهندگان راه شهدا هستید! با نشأت گرفتن از قرآن و دستورات انبیاء و امامان و رهبران، پیام شهدا، معلولین و خانواده‏ى شهدا... این رسالت اصلى‏تان را به ثمر برسانید. شهید سیدابوالفضل موسوى‌زارع

****************

خانواده‏ى شهدا را احترام بگذارید و به این اسوه‏ هاى ایثار، احترام بگذارید. شهید على جهانبین

****************

درود بر خانواده‏هاى شهدا و اسراء و معلولین و مجروحین و مصدومان انقلاب. شهید على اکبر ابارشى

****************

برادران! خون شهیدان را پایمال نکنید، خانواده‏ى شهدا را دلدارى بدهید و از توطئه ‏هاى دشمن، آگاه باشید. شهید حسن نیک باف شاندیز

****************

ملت شهیدپرور و خانواده‏هاى شهدا! از این که یکى از عزیزانتان را از دست داده ‏اید، هیچ گونه ناراحتى نداشته باشید، زیرا آن‏ها امانت‏هایى از خدا بودند در دست شما و خداوند، آن امانت‏ها را از شما آن طور که خواست، گرفت. شهید غلامرضا مقدم چشمه

****************

خانواده ‏ى شهدا و مجروحین و رزمندگان اسلام، همیشه، یاور و پشتیبان امام بوده ‏اند و از جان و مال خود، دریغ ننموده ‏اند و در راه انقلاب، جان را فدا کرده ‏اند. شهید محمد ملک جعفریان

****************

من از خدا براى خانواده ‏ى شهدا، اجر جزیل و صبر جمیل تقاضا دارم. شهید مرتضى موحدى

****************

اگر لایق گرفتن این مدرک (شهادت) شدم، پیامى به منافقان از خدا بى‏خبر دارم، به مؤمنین نه، چون مؤمنین، هر کدام یک پیام هستند به خصوص خانواده ‏ى عزیز شهدا و من لیاقت فرستادن پیام را به آنان ندارم، ولى نسبت به منافقین باید گفت که جناب منافق! دست از این کارهاى بچه ‏گانه ‏تان بردارید. شهید محمد قنبرى

****************

سلام بر شهدا، آن شمع ‏هاى محفل بشریت که با نثار جان خود درخت اسلام را آبیارى مى‏کنند. سلام بر پدران و مادران شهدا این ابراهیم ‏هاى زمان، هاجرهاى روز و سلام بر تمام رزمندگان اسلام و سلام بر شما اى برادرم، مادرم، همسرم و خواهرم. من به شما تبریک عرض مى‏کنم و افتخار مى‏کنم همچون مادرى دارم. محمدرضا ذوالفقارى

****************

سلام به خانواده شهدا و مجروحین که چشم و چراغ این ملتند. شهید جلال منصف

****************

احساس مى‏کردم میان زمین و زمان، دارم خرد مى‏شوم. وقتى چشمم به خانواده ‏ى شهدا و اسراء و مفقودین مى‏افتاد، برایم خجالت آور بود و دنیا برایم کوچک، پس به جبهه شتافتم. شهید محمدابراهیم آبجقانى

****************

همسرم! تو باید افتخار کنى. حالا مى‏توانى سرت را پیش دوستانت بلند کنى، آبرو حفظ کنى که شوهرت، عاشقانه به راه حسین(ع) رفت و چشم خانواده ‏هاى شهدا را روشن کرد. شهید یوسف براهنى‏فر

****************

خانواده ‏هاى شهدا، چشم امیدشان به ادامه‏ى عملیات و پیروزى رزمندگان است و منتظرند کى راه کربلاى حسینى باز مى‏شود؟ شهید یوسف براهنى‏فر

****************

به خانواده ‏هاى شهدا احترام بگذارید که آن‏ها چشم و چراغ این ملتند. شهیدمحمدرضا هادى

****************

درود بر خانواده ‏ى شهدا، معلولین و اسراء که با ایثار و از خودگذشتگى خود، ملت مسلمان را به پیروزى رساندند. شهید محمد صنعتى گل

****************

مادرم! تو باید به این افتخار بزرگ -که شهادت من است- اگر نایل آمدم، صبر کنى، چون شما خانواده‏ ى شهدا، چشم و چراغ این ملت هستید. شهید على هادى

****************

امیدوارم که به شهادت برسم و شما جزو خانواده ‏ى شهدا محسوب شوید. پس به این امر افتخار نمائید. شهید على قزى

****************

سلام به تمامى خانواده ‏هاى معظم شهدا که با تقدیم فرزندانشان آبروى اسلام را خریدند و عزتى عظیم به این ملت دادند. شهید مسعود غرویان

از خانواده ى شهدا و معلولین و مجروحین فراموش نشود و به دیدن آن‏ها بروید و مخصوصا از دعا براى من حقیر کوتاهى نفرمایید. محمدرضا محبى

****************

سلام به پدر و مادرم و برادران و خواهرانم، خانواده ى عزیزم آرزوى دیرینه من بوده است ولى متأسفانه هنوز از این مقام والا مأیوسم و اگر چنان چه خدا لطفى کرد و من به آرزویم رسیدم و شهید شدم از شما خاضعانه خواهش مى‏کنم، براى شهید شدن من اگر امکان دارد هیچ گریه نکنید و اگر نمى‏توانید خودتان را کنترل کنید مى‏خواستید گریه بکنید در کوچه و خیابان گریه نکنید چون گریه در ملاء عام لطمه ى بزرگى به اسلام است و منافقان از گریه‏ى شما خوشحال مى‏شوند شما باید با شنیدن این خبر احساس خوشبختى کنید چون شهادت پشیمانى ندارد، شهادت سعادت است، بندگان واقعى خدا باید شهید شوند و از شما مى‏خواهم راه ما را ادامه دهید. شهید حسن ابوالفضلى

****************

سلام بر مادران شهیدان، این مربیان خودساخته که درس را از سرورزنان فاطمه(س) آموخته اند و سلام بر مردم حزب ا... و همیشه در صحنه و شما ای پدرومادر مهربانم. هرچند من پسرخوبی برای شما نبودم، از شما می خواهم که مرا ببخشید و بعداز مرگم مانند کره مقاوم و استوار باشید. شهید محمد قنبری

****************

و از خانوادۀ شهدا و معلولینو مجروحین فراموش نشود و به دیدن آنها بروید و مخصوصاً از دعا برای من حقیر کوتاهی نفرمائید. گمراهان را راهنمایی کنید و بگوئید که این راه حق است و این انقلاب الهی است.

شهید محمدرضا محبی

****************

درسوگ من هیچ بی تابی و ناراحتی نکنید. شما فرزندتان را درراه اسلام ازدست داده اید و این بهترین نتیجه ای است که از زحماتی که برای من کشیده اید گرفته اید. باید افتخار کنید که در قیامت جزء خانواده شهدا به حساب می آئید. هرموقع از شهید شدن من ناراحت شدید ؟؟؟ شهید غلام محمد پای رنج

****************

برادرانم از شما می خواهم که پشتیبان امام امت باشید، تا خون دررگهایتان حرکت می کند نگذارید یک عده ریاست طلب و خود فروخته پا روی خون شهیدانمان بگذارند و از شما می خواهیم که به خانواده‌های شهدا سربزنید. شهید امیر عرفانیان کاسب

****************

ما راهی را می رویم که مولایمان حسین رفت. من از شهدای دیگر جیزی کم ندارم همیشه به یاد خانوادۀ شهدا باشید. شهید محمدصادق ملازم قمی

****************

اقوام و دوستان سعى کنند، به خون شهدا و همچنین خانواده‏ى شهدا بى‏احترامى نکنند. شهید ارسلان ببویى

*********************

پدر و مادرم، از شما مى‏خواهم که الگویى باشید براى دیگر پدران و مادران شهیدان. شهید غلامعلى امیرى مقدم

*********************

اى خانواده‏ ى شهدا و مفقودین، اى پدران و مادران فرزند از دست داده، هیچ‏گونه ناراحتى به خود راه ندهید بلکه شما در میان اجتماع صاحب کمال و افتخارید و در میان مردم سربلند زندگى مى‏کنید زیرا شما توانسته‏اید امانتى که خدا به شما داده و هر آن چه مى‏توانست از شما بگیرد به بهترین وجه به درگاه او -خدا- تقدیم کنید. شهید احمد برنده

*********************

از محبت کردن به یتیمان شهدا فراموش نکنید. شهید حسن محقر 

۹۴/۰۷/۱۸
همسفر شهدا

نظرات  (۱)

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۱ سید پوریا علوی
خداقوت عزیزجان
شهدا شفیع تون باشن ان شاءالله
پاسخ:
ممنون بزرگوار
سلامت باشید ، انجام وظیفه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.