همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

جهان بینی شهید 2

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

محمد (ص): پیامبر و اسوه کامل بشریت . اشرف خلایق و انبیا. رسول و نبی از جانب خداوند که برای عالم نمودن مردم جاهل به حقایق هستی مبعوث شده است. معدن رحمت و مرکز پخش نور الهی . والاترین معلم اخلاق و تربیت . از جانب خداوند مامور شد که انسانها را به عرش اعلی و جایگاه برتر هدایت کند.

*************

محمد (ص) و آلش: آنها که همه چیزشان را برای اسلام  و نجات مردم بدونمنت در طبق اخلاص گذاشتند. آنها چراغ هدایت و نجات بوده ، هستند و خواهند بود.

*************

مردن: عروجی ازدنیای خاکی به دنیای لایتناهی. مسافرتی که انسان به جای پاکیزه و راحت کند و مورد لطف قرار گیرد.

*************

مردهای خاموش و پلید تاریخ: آنان که تن به هر ذلتی می دهند تا زنده بمانند.

*************

مرگ: رها کردن همه امیدها و آرزوها.آتشی که به سراغ همه می آید. غایت آمال، سعادت . هدیه. موهبتی الهی . تحولی بیش نیست. از قفس تن رها شدن و از مهمانخانه به مقصد رسیدن است. یک اثر نفیس و بی شائبه که خالق بشریت به صورت یک پدیده شگرف در طبیعت گسترانده است.آغاز زندگی جدید.

*************

مرگ در راه مکتب: نوعی زندگی است، بالاتر و هدفدار تر از این زندگی.

*************

مرگ دوستان دنیا: اتمام لذات.

*************

مرگ طالبان آخرت: ابتدای زندگی و حرکت.

*************

مساجد: سنگرهای اسلام.

*************

مستحبات: مقدمه ای بسیار عالی بر استواری در انجام واجبات.

*************

مستضعف: افرادی که نان آنها در کودکی جیره بندی است؛ کفش آنها دمپایی و لباس آنها لباس دست دوم است.

مستضعفان: صاحبان راستین وپایه های اصلی انقلاب. نیروی محرکه انقلابات الهی در طول تاریخ.

*************

مسجد: سنگر ، عامل وحدت. سنگر الهی . میعادگاه هر روزمان، مفتاح هر رزم مان، دیواره هرمرزمان، پایگاه دانش مان، پایگاه ارتش مان ، پاسدار روح مان ، پیوند نیایش مان، پیکار خیزش مان ، پاسبان ارزمان. سنگر دین و مرکز ترویج اسلام.

*************

مسخ کنندگان فرنگ اسلامی: شاه حسین ها، سادات و صدامها.

*************

مسلمان نماها: گروههایی که بر ضد امام امت خمینی و روحانیت مبارز و متعهد توطئه می کنند.

*************

مسلمان واقعی: مبارزانی که در جبهه علیه دشمن می جنگند.

*************

معاصی: قلب را سیاه ، عمر را تباه ، توشه را آتش و آخرت را برباد می دهد.

*******************

معلمان قرآن: روحانیت.

*************

مقام راضیه مرضیه: آنجا که عاشق ، دیوانه خدا شود و فقط خدا را ببند و مست تماشای خدا شود و همچون حسین(ع) ندای رضا برضائک سر می دهد.

*************

مقاومت کنندگان: آنان که در حوادث زندگی راه بندگان را پیشه کردند و با تحمل مشقات فراوان در عمل ثابت کردند که فقط بنده الله هستند وبس و شهادت دادند که لا اله الا الله آنان که در راه خدا مبارزه می کنند و از هیچ چیز هراسی ندارند؛ چون با مردن فانی نمی شوند؛ بلکه از دنیایی به دنیای دیگر هجرت می کنند و آفریننده خود را راضی کردند.

*************

مکتب اسلام: بهترین مکتبی که میتواند خواستهای انسانها را در تمام ابعاد جوابگو باشد و آنها را فلاح و رستگاری هدایت کند. مکتبی که صدو بیست و چهار هزار پیامبر خدا به خاطر آن آمده و رفته اند. مکتبی که در طول تاریخ هزاران هزار جان به خاطر آن داده شده.مکتبی که توسط پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) با تحمل کردن شکنجه های طاقت فرسا و طولانی و به شهادت رسیدن در راه آن به دست ما رسیده است.

*************

مکتب حسین (ع): مکتبی که درآن شهادت را می آموزند و در س ایثار را در بین تک تک بچه ها یاد می دهند. در این مکتب حسین(ع) معلم است و شاگردان ممتازی همچون قاسم ، علی اکبر و علی اصغر دارد؛ و شاگردان معمولی آن رزمندگان هستند که در جبهه شهید شدند.

*************

مکتب ما: مکتب انتظار ، مکتبی که اعتماد به معاد همواره پیروانش را به بازگشت به سوی خدا می خواند. هجرت ؛ مکتب مبارزه بر علیه مستکبران است.

*************

ملت مسلمان ایران: ناشران اسلام در جهان و الگو برای ملتها. آنهایی که هم خودشان در جبهه ها حضور دارند و هم فرزندان آنها؛ و فرزند شهید داده اند. آنهایی که در سیل خروشان مشتاقان الله در نماز جمعه شرکت می کنند و رزمندگان اسلام را پشتیبانی می کنند و سختی این انقلاب و جنگ بر دوش آنهاست.

*************

منافق: بیگانه پرست.

*************

منافقان: کوردلان تاریخ. کوردلان ، خونخوارتر از کافران صدر اسلام . سنگ اندازان بین راه انقلاب اسلامی. کسانی که برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی سینه سپ کرده اند و از هیچ جنایتی دریغ ندارند. از کشتن پیر و جوان و سوزاندن طفل پنج ساله و ترور کردن بهشتی ها و مطهری ها ورجایی ها و ... ابایی ندارند.

اجسام و ابدان از فطرت بریده شده؛ کجروان ؛ چند چهرگانی که قلب سیاه خود را در جسمی بی اراده ولی صورتی آراسته از لون می نمایانند ؛ دروغگویان. واماندگان ؛ تفاله های شرق و غرب. تفاله های جهانی .

منحرفان: عده ای مغرض و جاهل که اسلام بدون روحانیت را ترویج می کنند. اینها همانهایی هستند که با نامهای مختلف ولی با یک ماهیت ، مطهری را شهید کردند؛ بهشتی را با تهمتها و فحشها ترور شخصیت و سپس با کینه شیطانی ترور فیزیکی کردند . ینها همانهایی هستند که شیخ فضل الله نوری را بر سردار کردند و شادی کردند. اینها همانهایی هستند که آقای خامنه ای را می کوبند.   اینها دشمنان روحانیت هستند . اینها فقه جدید می سازند . با لباس روحانی ، ولی دشمن روحانیت هستند ؛ با لباس وحدت تفریق وحدت می کنند.

۹۴/۰۷/۱۶
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.