همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

جهاد 1

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

مسلمانان جهان، ما باید جهاد کنیم و ریشه کفر را از جهان کوتاه کنیم تا در جهان دیگر هیچ ستم‏گر و غارتگرى حکومت نکند. شهید مختار پاکدل       

********************

اکنون که ملل عظیم اسلام در آستانه چنین قرنى قرار گرفته‏ اند که پرثمرترین انقلاب خون بار جمهورى اسلامى درکشور مقدس ایران به وقوع پیوست و افکار جهانیان و سیاست مداران غرب و شرق را به حیرت درآورد و عده ‏اى براى پوشاندن این نور الهى با همدستى جنایت کار امپریالیسم غرب از آستین صدام بیرون آمدند گلوى مؤمنین را بفشارند که یکى از مهم‏ترین آن‏ها شاه معدوم بود و لیکن مدافعان اسلام که با ایمان خود بر گروه‏هاى باطل مى‏تازند و ماندن در پشت جبهه بدون تحرک را یک ننگ مى‏دانند من هم به آن‏ها پیوستم به نبرد با این دیوصفتان مى‏روم و ماندن در جبهه را یک وظیفه‏ ى شرعى مى‏دانم و مى‏روم که گور صدامیان را در این آب و خاک مقدس بکنم. شهید رضا پرسیا       

********************

 

 من این راه را آگاهانه انتخاب کرده ‏ام و هیچ مسئله‏ اى جز رضاى حق در این امر مرا دعوت به شرکت در جبهه نکرده بود و این را یک وظیفه ى اساسى خود مى‏دانستم. شهید احیامحمد خانکلابى       

********************

 

 اى مردم اکنون که دشمن صهیونیستى کشور مظلوم ما را مورد هجوم قرار داده، بر شما واجب است که از کشورتان دفاع کنید. شهید محمد رجایى       

********************

 

 جنگ و مقاتله کنید، تا فتنه و پلیدى از روى زمین محو شود و همان طور که شرع اسلام جهاد در راه خدا را یک فریضه مى‏داند و براى آن ارج و ارزش عظیمى قائل است و همچنین این امر را بر اشخاصى که توانایى حضور در جهاد را دارند واجب کرد و من بنده‏ى حقیر براى عمل کردن این واجب راهى جبهه شدم. شهید قاسم خرسند       

 ********************

 

پدر و مادرم، شهادت را آرزو داشتم و خواستم که در این جهاد بزرگ الهى شرکت کنم شاید واقعا لیاقت نداشتم شهید شوم و مى‏دانم شهادت نصیب هر کسى نمى‏شود و فقط نصیب بنده ‏هاى خاص خدا مى‏شود و آن این است که خدا در حدیث قدسى مى‏فرماید: هر کسى به خدا عشق بورزد من عاشق او خواهم شد. شهید محمدهادى درویشى       

********************

 

 دوستانم، من با چشم باز تصمیم خودم را گرفتم و رو به سوى جبهه‏ هاى حق علیه باطل حرکت کردم تا این که خداى ایزد تعالى در دشت گرم دعاهاى این بنده عاجز گنهکارش را ببخشد. شهید نادر حصارى       

********************

 

 سلام پرافتخار به امام وامت شهیدپرور، بر تمامى عزیزان رزمنده و به کارگران شهادت طلب جبهه‏ هاى جهاد فى سبیل الله که امر امام یعنى امر خدا را لبیک گفته برترى سلاح ایمان را بر تکنیک شیاطین شرق و غرب به اثبات رساندند. شهید عباس معیل       

 ********************

 

جهاد، یعنى جنگیدن در راه خداوند بزرگ بر هر مسلمانان واجب است. اگر ما مى‏خواهیم آزاد زندگى کنیم باید با دشمنان اسلام بجنگیم. تا کفر هست مبارزه هم هست. شهید عزیزالله حصارى       

********************

 

 پدرجان، وظیفه ‏ى شرعى ماست که امروز با کفار بعثى بجنگیم و این کفار بعثى صهیونیستى را به یارى خداوند از بین ببریم و من شکر خداوند را به جاى مى‏آورم که شما پدر گرامیم اجازه دادید تا به جبهه حق علیه باطل بروم و دین خود را به اسلام اداکنم. مبارزه شما هم در پشت جبهه بر علیه مخالفان اسلام جهاد در راه خداوند است.شهید عزیزالله حصارى       

********************

 

 سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) مى‏فرمایند: کشته شدن در راه خدا را بهتر از زندگى ننگین مى‏دانم. شهید عزیزالله حصارى 

********************

     

 من بر اساس رسالت و مسئولیتى که حس نموده‏ام در راه الّله و براى حفاظت از انقلاب اسلامى که خونبهاى هزاران شهید و مجروح و معلول است، به میدان کارزار مى‏روم و این مسیر الهى را که یک فریضه الهى مى‏دانم طى خواهم کرد و مى‏خواهم با این جنایت کاران مزدور بجنگم که نامى از آن‏ها جز ننگ و ذلّت بر صفحات تاریخ باقى نماند و با خدایم پیمان مى‏بندم که به آسانى کشته نخواهم شد. مگر آن که ضربه زنم و بر تاریکى بتازم و ظلمت را بشکنم و دگرگون کنم. شهید پرویز محمدى       

 ********************

 

زندگى را جز جهاد در راه عقیده درست و سعادت را جز مرگ در راه خدا ندانید، تا رستگار شوید، چرا که تشییع مکتب خون و شهادت است. سعى کنید که در جنگ بزرگ‏تر یعنى مبارزه با شیطان درونى پیروز شوید، تا طریق جهاد فى سبیل الّله بر شما هموار شود. فقط خلیفه الّله در روى زمین باشید و به نمایندگان شیطان بگویید که جز آتش دوزخ نثارشان نخواهد شد. شهید پرویز محمدى  

         مپندارید آنهایى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند، بلکه آنها زندگانند و در نزد خدایشان روزى طلب مى‏نمایند.من با اطلاع به دین اسلام شرکت در جبهه‏ هاى جنگ را فریضه‏اى واجب بر دوشم احساس نمودم و در جبهه ‏هاى جنگ شرکت کردم. شهادت من مانند عروسى من است. شهید پرویز محمدى       

********************

 

 برادران، آمادگى جهاد در راه خدا را داشته باشید. شهید نوراله احمدیان       

********************

 

 من در این برهه از زمان جهاد در راه خدا را وظیفه شرعى خود دانسته و پاى به میدان مى‏گذارم. تا این که با آمدنم به میدان جنگ حق علیه کفر و استکبار جهانى شاید بتوانم گام مثبتى به نفع اسلام و به نفع جمهورى اسلامى برداشته و دِین خودم را نسبت به قرآن و مکتب و مذهبم ادا نمایم و چیزى ندارم در راه خدا انفاق کنم جز چند قطره خون ناقابل . شهید یوسف اردکانى فرد       

********************

 

 جهاد جامه پرهیزگارى است و من فقط و فقط براى خدا و دفاع از اسلام و خون شهدا به جبهه مى‏روم. پدر و مادر مهربانم، اى گرامى‏ترین موجودات روى زمین امیدوارم که از من راضى باشید و حلالم کنید. شهید اسماعیل رحیمى       

 ********************

 

جبهه‏ ها را خالى نگذارید، زیرا جوانانى که در جبهه هستند هم پیمان شده ‏اند که تا آخرین لحظه جنگ کنند، حتى اگر مانند حسین(ع) تنها بمانند و کشته شوند عقب نشینى نکرده و تسلیم نخواهند شد. شهید على احمدزاده     

۹۴/۰۷/۱۶
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.