همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

انگیزه های جهاد 5

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

من با اعتقاد به الله خالق جهان هستی و درهم کوبندة ستمگران و یار و یاور مستضعفین و وعده دهندة‌ پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و نجات دهندة قومی که خودخواهانه دگرگونی و تغییر می‌باشد آگاهانه و بنا به مسئولیتی که در برابر آرمان و اهداف این امت رزمندة قهرمان و ایثارگ و رهبری خردمندانة امام خمینی احساس کردم، در این راه پر افتخار قدم نهادم و مرگ در بستر را ترک نموده و داوطلبانه عازم جبهه نبرد حق علیه باطل شدم./عباس توانگر

    *************** 

من به خاطر اسلام و به فمان مردی به جهاد رفته‌ام که نایب امام زمان(عج)‌است و جهادم برای حق و حقیقت و مبارزه با کفار است. شهادت، تولدی است برای زندگانی جاودانه و ای کاش، جانها داشتم و بارها برای پیروی اسلام بر کفر می‌جنگیدم. بدانید راه خیر و برکت و سعادت «شهادت» است./ محمد الهامی نژاد

 

    *************** 

ما با عزمی راسخ می‌رویم تا با فریاد تکبیرمان و با صفیر گلوله بر کفر ظالم پیروز شویم. خون سرخ ما ضامن آزادی مسلمین و نگهدار حریت و شرف انسانی است. اگر با مرگ من نهال انقلاب جهانی اسلام به رهبری مهدی موعود امام زمان(عج) بارور می‌شود، من شهادتم را بر پیشانی تاریخ می‌کوبم و تجاوز و بیعدالتی کاخ نشینان کرملین و واشنگتن را در دادگاه عدل الهی تنها امید کوخ‌نشینان به محاکمه می‌کشم./حسین مدیری

 

    ***************

 

ما به فرمودة امام که فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، باید بعد از برگشتن از کربلا قدس را آزاد کنیم و دست سلطة ابر جنایتکاران را کوتاه کنیم. برادران، بدانید که جنگ جنگ است و عزت و شرف و دین و میهن ما هم در گرو همین مبارزات است، و بنابراین رفتن به جبهه یک واجب شرعی است، و امیدوارم که شما نیز دنبال کنندة ‌راه شهیدان باشید./محمدحسین پیرهادی تواندشتی

 

    *************** 

من برای احیای دین خدا و برای بقای جمهوری اسلامی ایران که آغازگر حکومت اسلامی ان‌شاءالله در جهان است رهسپار جبهه شدم./مهرداد خداوندی

 

    *************** 

 

حال که میهن اسلامی ما مورد تجاوز رژیم جنایتکار عراق قرار گرفت و حیثیت اسلام و انقلاب اسلامی در خطر است، وظیفة همة جوانان است که در جبهه‌ها حاضر شده و از میهن اسلامی و آرمانهای انقلاب خود دفاع کنند. به همین منظور من هم برای شرکت در این دفاع مقدس به جبهه می‌روم تا سهم کوچکی از این وظیفة شرعی و انقلابی را به دوش کشم./چنگیز اشرفی

 

    *************** 

تنها به خاطر عشق به خدا به جبهه شتافتم و برای دفاع از اسلام و قرآن مجید راهی این سفر شدم تا به ندای «‌هل من ناصر ینصرنی»‌ حسین زمان لبیک بگویم، و با امام عزیزمان تجدید میثاق کنم، که اگر چه ما در کربلای حسین(ع)‌ و اهل بیتش کنیم، اما در ایران اسلامی حاضریم جان و مال خود را فدا کنیم، و حتی در این راه حاضریم بدنمان تکه‌تکه شود تا اسلام راستین محمدی تا ابد زنده و پایدار بماند. / محمد اسفندیار‌پور

 

    *************** 

من به حکم وظیفة شرعی و اسلامی با آگاهی کامل به جنگ با صدامیان و دشمنان اسلام شتافتم و تمامی سختیهایش را با جان و دل قبول کردم. /هادی ترابی دلشاد

 

    *************** 

انگیزة آمدن من برای شرکت در این جنگ حفظ و برقراری اسلام و جلوگیری از تجاوز کفر و ستم است، زیرا حجت خدا بر من تمام شد و نیامدنم را جواب «نه» به سئوال حسین(ع) یافتم./محسن عقیلی‌آشتیانی

 

    *************** 

من برای شادی روح شهیدان و برای اینکه اسلحة برادران شهیدمان به زمین نیفتد به جبهه‌های حق علیه باطل می‌روم. من برای خدا به جبهه می‌روم؛ از جمله برای حفظ ناموسم و برای استقلال میهنم، برای نابودی دشمن وطنم و برای برپا کردن پرچم پر افتخار اسلام، من برای پیاده کردن اسلام و قرآن و خدمت به میهنم به جبهه می‌روم تا اسلام را پیروز کنم. /غلامرضا پازوکی

 

***************

       پروردگارا، به خاطر خودت جهاد را پذیرفتم و این راه را شناختم، و دانستم که جُز الل برای من راهی دیگر وجود ندارد. /جعفر پاک‌طینت

    *************** 

 

من به جبهه آمدم تا دین خود را نسبت به اسلام و قرآن ادا کرده باشم و دستور و فرمان امام را اطاعت کرده باشم و پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالیده باشم و در بیرون راندن متجاوزین بعثی از میهن اسلامیم سهمی داشته باشم و در این راه «شهادت» افتخار است و چه افتخاری بزرگتر از شهادت در راه خدا. / محمدرضا پورابتهاج

    *************** 

 

بار خدایا، تو آگاهی که تلاش و پیکار و مجاهدة ما نه از آن جهت است که به پایگاه قدرتی برسیم و یا چیزی از متاع بی‌ارج دنیا را به دست آوریم، بلکه له آن جهت است که نشانه‌های پرچم و استواری دین تو را برافزایم و در شهرها شایستگی پدید آوریم. بندگی و ستمدیدگان و ضعیفان تو امان یابند، و ستمگران به کیفر خویش برسند./ابوالقاسم تشکری

    *************** 

اکنون که پای در چکمه می‌نهم و سینة دشمن را نشانه می‌روم نه به خاطر خشم و کینه بلکه برای احیا و صدور دین است،‌ و از خدای قادر و تبارک و تعالی می‌خواهم که در این راه هر گلوله‌ای که بر تنم می خورد، به یاد او تحمل کنم./داود پوازی

    *************** 

 

خدایا، تو شاهد باش که من فقط به خاطر پاسداری از دین مقدس تو و لبیک به امام عزیز و سرورم به جبهه آمدم تا شاید راه نجات برای روز آخرتم باشد.

الها، معبودا، تو را گواه می‌گیرم که خود را در مقابل عظمت انقلاب و شهیدان مسئول احساس کردم، و از مال و زندگی دست شسته و راه انبیا و اولیا و صدیقین را که راه حسین شهید(ع) می‌باشد، می‌پیمایم و برای آبیاری اسلام عزیز وضوی خون می‌گیرم. /محمد پورجعفری

خانوادة‌ عزیزم، به همه بگویید که او فقط و فقط برای اسلام رفت، برای وطن رفت، برای کمک و امداد به برادران دین خود رفت، نه برای اسم در کردن و خودنمایی و یا خدای نکرده غنایم. شما به آنها بگویید که به اینجا بیایند و از این جوانان کوچک و بسیجی و پیرمردان و روحانیون درست انقلابی، ایمان داشتن را یاد بگیرند. /محسن تقی‌دماوندی  

    ***************

 

من فقط و فقط برای خدا و برای اعتلای کلمة حق و برای جهاد در راه خدا برای طنین بنگ لا‌اله‌الاالله و برای برافراشتن پرچم توحید بر سراسر جهان به اینجا (جبهه)‌ آمدم./سعید یادگاری

 

    *************** 

تنها هدف من از اینکه به جبهه آمدم، الله بود و جز الله چیز دیگری نبود؛ و تو ای پدر و مادر، برادر و خواهرم، همین راه الله را ادامه دهید.

 

    *************** 

 

انگیزة جهادم، تنها کمک به دین خدا برای حفظ اسلام و یاری امام بوده و من امیدوارم مقبول درگاه خداوند قرار بگیرم.      

    *************** 

 

وظیفة شرعی خود دانستم که برای اجرای دستور امامم به سپاه بروم تا آنجا بتوانم با کفر مبارزه کنم و در راه اسلام یا شهید بشوم، یا دشمن را بکشم.   

    *************** 

 

آمدنم به جبهه این نیست که با کسی دشمنی کنم، هدفم یاری کردن دین اسلام و ادامه دادن راه حسین(ع) و شهیدان و جهاد در راه خداست.     

    *************** 

 

اینجانب به خاطر خدا و خدمت به اسلام و قرآن به جبهه آمدم. 

 

    *************** 

بگویید، جان او هدیه‌ای برای امام امت خمینی بت‌شکن و راه خداست، و بگویید فقط برای خداوند متعال و برای دین اسلام به جهاد رفته و شربت شهادت نوشیده است.    

 

*************** 

 

ما جنگیدیم تا ارزشها و معیارهای الله حاکم بر جامعه شود.  

۹۴/۰۷/۱۲
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.