همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

انگیزه های جهاد 3

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

       خدایا، با نام تو لباس سربازی که کفن یک سرباز است به تن می‌کنم، و به خاطر پیکار در راه تو و کتاب آسمانی‌ات «قرآن» و به خاطر مکتبم «اسلام»‌ پوتین را به پا کردم و عازم جبهه شدم و به جنگ با ملحدین می‌پردازم و تو خود آگاهی که تنها هدفم جنگیدن در راه تو و دفاع از اسلام عزیز می‌باشد. خدایا، این درختی را که امام پرورش می‌دهد با خونهای پاک نگهداری کن./محمدرضا احمدی

 

  ************** 

 

من برای این از تمام وجود نگذشتم که برای دنیای خود غروری داشته باشم،‌ بلکه به جبهه آمدم و هدف و مسیری را طی کردم تا در آخرت آبرویی داشته باشم. /جعفر مبارک‌آبادی

 

  ************** 

 

من با کمال افتخار و با آزادی و اختیار به جبهه آمدم و هیچ اجباری در کار نبوده و نیست؛ خدایا تو خودت شاهد و گواهی که من در کمال مشقّت و با چه سختی توانستم به سوی تو بیایم و شهادت و گواهی تو برای من بس است./عباس صاحب‌الزمانی

 

  ************** 

به نام خداوند بخشایشگر مهربان، همان خدایی که مسلمین جهان را به قیام علیه ظلم، علیه فساد و بیداگری دعوت می‌کند و مستضعفین را دعوت به جهاد می‌کند تا چکمه‌های خون آلود مفسدین را از گرده‌های خویش بردارند، و من به این دعوت الهی، به این دعوتی که به گردن من نهاده شده لبیک گفتم و به جبهه رفتم تا ملت خود و ناموس خود را از ستم برهانم و نگذارم که نه عراق و نه آمریکا بر ما حکومت کند./قاسم ملکی جوکار

 

  ************** 

من بر اساس رسالت و مسئولیتی که احساس نمودم در راه الله و برای پاسداری و محافظت از اسلام و خون پاک هزاران شهید به جبهه رفتم تا به جنگ حق علیه باطل بپردازم. من گام نهادن در این راه خدایی را یک فریضه می‌دانم و طبق گفتة امام اگر در این جنگ دشمن را شکست دهیم پیروزیم و اگر هم کشته شویم پیروزیم./محمدرضا پورمنفردعظیمی

 

  ************** 

آن گاه که زمان آزمایش فرا رسد، آن گاه که تعهد اسلامی حکم کند، آن گاه که فرمان امام صادر شود و آن گاه که یاری اسلام و مستضعفین ایجاب نماید، بجاست اگر رزم‌آورانی با ایمان، مخلص و جان بر کف ندای حسین(ع)‌ را پس از چهارده قرن لبیک گفته و با خدای خود پیمان خون بندند که این لبیک را تا پای جان حراست کنند، و سرانجام این پیمان را با خون خود مُهر صدق می‌زنند. /میرحسین پشت‌محمدی

این جنگ، همانطور که امام امت فرمودند، برای ما خیلی خوب بود؛ زیرا ما را از سستی و کاهلی نجات داد. ما می‌رویم تا به مزدوران کافر و استکبار جهانی نشان دهیم تا زمانی که یک سرباز اسلام و امام زمان(عج) در دنیا وجود دارد قادر نخواهند بود به اسلام ضربه بزنند. هدف من فقط خداست. وسیلة من برای رسیدن به خدا اسلام است. /محسن اشراقی

  **************

 

چه بهتر که انسان در راه خدا مبارزه کند و در نهایت در راه الله شهید شود. پس، این فرصتی که برای ما به دست آمده واقعاً‌ باید قدر بدانیم و از آن به بهترین وجه استفاده نماییم. خلاصة مطلب این را می‌خواهم بگویم که این جنگ بین حق و باطل است و کفر و اسلام با یکدیگر در ستیزند و امروز اسلام به تمامی ما احتیاج دارد. اگر واقعاً‌ مسلمان هستیم باید به هر طریق که شده دین خدا را یاری کنیم. /صفرعلی چگینی

 

  ************** 

نیت من برای رفتن به جبهه برای خدا و در راه خدا و برای پیروزی اسلام است. برای این آرزو به جبهه می‌روم که دیگر باز نگردم، و در آنجا بعد از نابود کردن عده‌ای از کفار به آرزوی خود یعنی «‌شهادت»‌ در راه خدا برسم./نادر ایرانخواه

 *****************                                                                                        

من به این گفتة امام که فرمودند: «‌دواطلبها هر چه بیشتر به جبهه‌ها بروند و این مسئله ار حل کنند» لبیک گفته و عازم جبهه حق علیه باطل شدم؛ و رفتم تا خون خود را نثار این انقلاب و نثار اسلام عزیز کنم. ان شاءالله خداوند این خون بی‌ارزش را از من بندة گناهکارش قبول کند. و ما با این خون سرخ خود به دشمنان کوردل ثابت خواهیم کرد که «‌جهاد»‌ هدفمان، و «شهادت»‌آرزویمان است./محمدباقر توکلی

 

  ************** 

باید بگویم که ما طاقت تحمل ستم و ستمگر را در این برهه از زمان مثل جنگ تحمیلی و حرکت داخلی مذبوحانة منافقین و دیگر گروهکهای آمریکایی را نداریم و تا زنده‌ایمزیر بار تجاوز و زورگویی نخواهیم رفت. من این راه را شناخته و خود انتخاب کرده‌ام، و هر جا که مبارزه علیه ظلم باشد لحظه‌ای غفلت نخواهم کرد./حمید تقی توتونی‌دولابی

 

  ************** 

من با چشمی باز و اراده‌ای راسخ و هیجان خاصی به طرف جهاد و علیه کفر رفتم، تا شکر نعمتهای خدا را بجا آورم، شاید رستگار شوم. ما همه از اوییم و به سوی او باز خواهیم گشت./باقر کرد

 

  ************** 

به اینجا (جبهه) آمدم تا بتوانم حداقل دینم را به خون شهیدان ادا کرده باشم. /نذیر شرکا

 

  ************** 

آن قدر به جبهه می‌روم و می‌جنگم تا شهید شوم. /محمدباقر یادگاری

 

  ************** 

بدانید همة ما آمادة رزمیم و به یاری خداوند به جبهه آمدیم تا به ندای سروزمان سیدالشهدا(ع) لبیک گوییم. ما می‌رویم راه اماممان را که همان راه حسین(ع) است ادامه دهیم؛ و به یاری خداوند متعال آن قدر می‌رویم و می‌رزمیم تا به دوران حکومت مستکبران و از خدا بیخبران خاتمه داده و مستضعفان و محرومان را وارثهای واقعی زمین قرار دهیم. و همانطور که امام علی(ع) فرمودند: «آن قدر در دریای خون شنا می‌کنیم تا به ساحل حقیقت برسیم»./علی ابراهیم قزوینی

 

**************

 من برای جانبازی در راه اسلام و میهن و اهداف رهبر انقلاب تا جان در بدن داشته باشم راحت نخواهم نشست./محمود کریمیان‌سرخس

 

  ************** 

خدایا، تو خودآگاهی که آنچه برای جنگ انجام می‌دهیم و یا می‌جنگیم برای رقابت و کسب قدرت، و یا برای کاری و یا برای جاه طلبی نبوده، بلکه برای رضای تو بوده است.  /عیسی مصطفایی

 

  ************** 

این مأموریت جنگی را من از جان و دل پذیرفته و با کمال علاقمندی و شهامت و آگاهی قبول نمودم. /حسینعلی کزازی

  ************** 

همیشه بین هابیلیان و قابیلیان، به خاطر حق و باطل، جنگ و ستیز بوده است. و در این بین، این خط سرخ‌ هابیلیان بوده است که همیشه پیروز بوده است، و اگر چند شکست ظاهری داشته (‌حادثة پر افتخار کربلا)، اینک ادامة راهشان به ما سپرده شده است؛ و این رسالت سنگین و الهی را ما باید به پایان برسانیم. و اینک ما نیز با قابیلیان زمان یعنی جبهة کفر صدامی روبرو هستیم که این جبهة مشترک بین جبهه‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و روسیه و دیگر ابرقدرتهای جهانخوار است. ما نیز راهی جز مبارزه با آنها نداریم./ولی‌الله شهبازی

 

۹۴/۰۷/۱۲
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.