همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

امام حسین (ع) در کلام شهدا 9

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

ای مردم شهید پرور! امام حسین (ع) می فرماید: متن انى لا الموت ،الا سعاده والحیوه مع الظالمین الابرما) من مرگ را عین خوشبختى و سعادت می دانم و زندگى با ستمگران و ظالمین را شکنجه اى دردناک و جز نکبت و رنج نمى بینم . عزیز اله کریمی

***************

مادر عزیزم برای من هیچ گریه نکنید که با همین خونها است که اسلام زنده می ماند رشد می کند و هرگاه خواستید برمن گریه کنید برامام حسین (ع ) ویاران او درصحراى کربلا گریه کنید از خداوند زیارت آن حضرت را بخواهید علی کریمی

***************

از زبان سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع ) که انى ارى الموت الاسعاده و الحیوه مع الظالمین الا برما هاشم کریمی

***************

ای امت شهید پرور! تنها آرزوى من این است که تا پیروزى خون بر شمشیر پاى در جاى پاى یاران امام حسین (ع) بگذارم و راه آنان را دنبال ‌کنم تا شاید بتوانم نهال انقلاب اسلامى ‌که امید نهائى مستضعفان‌ دنیا است‌ را با خون‌ خود تضمین و بارو رسازم. نصراله کریمیان

***************

برادرانم امیدوارم راه دوستتان‌ را که راه امام حسین (ع) است ادامه دهید. عبدالعلی کریمی رکن آبادی

منبع: اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش وارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ای امت شهید پرور ! دو راه براى همه ی ما وجود دارد یکى سعادت و خوشبختى، دیگرى راه شقاوت و گمراهى و راه شیطان و یک مسلمان باید راه اولى را انتخاب کند و یعنى راه سعادت و خوشبختى و آن را ادامه دهد و از انقلاب اسلامى دفاع کند، که خداوند لطف بزرگى را نصیبم کرد و توانستم راه اولى را ادامه دهم که همان راه حسین بن على(ع) و راه پیامبراکرم (ص) و راه ا ئمه اطهار است. عبدالعلی کریمی رکن آبادی

***************

اى جوانان! مبادا در غفلت بمیرید که على در محراب عبادت شهید شد و اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین ( ع ) در میدان نبرد شهید شد . حسین کریمی زفره

***************

اى آنهایى که درس صبر و استقامت را از اهل بیت(ع) عصمت و طهارت فرا گرفتید و درس جوان ‌دادن و شهید دادن را از امام حسین(ع) و زینب(س) آموختید، اى کسانى ‌که مطمئنم پیام خون تمامى شهدا به خصوص خون شهداى کربلا و حسین را به گوش جهانیان خواهید رسانید. محمد صادق لطفی

***************

اما حال که شهید شدم و خدا خواسته دعا کنید که با امام حسین(ع) محشور شوم و ناراحت نباشید که من آنقدر شهادت را دوست داشتم بیش از آنچه شما مرا دوست داشتید. رحمت اله کریمی سودرجانی

***************

با خداوند پیمان مى بندم که درتمام عاشوراها ودرتمام کربلاها باحسین (ع) همراه باشم وسنگر اورا خالى نکنم تا هنگامیکه همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلام امام زمان (عج)به اجراءدرآید انشاءا...تعالى سعید کریمی سودرجانی

***************

ای امت شهید پرور! در این موقع حساس که عاشوراى حسین بار دیگر در ایران زنده شد و نشان داد حسینی ها هنوز هستند و تا حکومت الله در سراسر جهان برقرار نسازند به پیکار علیه کفار ادامه خواهند داد. سیدمهدی لقمانی دستجردی

***************

البته این راهى که من رفته ام راه حسین (ع)است که من انتخاب کرده ام جزالله هدفى نیست واگردرراه الله دست وپایم راجداکنندبرنمى گردم.نوروزعلی کریمی هویه

***************

ای امت شهید پرور ! ما مى رویم تا نداى هل من ناصرا ینصرنى امام شهید حسین (ع) را پاسخ مثبت دهیم، آرى تو را یارى مى کنیم و مى خواهیم حرفمان را به عمل برسانیم مى رویم تا فرموده اماممان یا بکشیم یا کشته شویم چون در هر دو حالت پیروز هستیم و اى برادرم سلاح بر زمین افتاده ام را برگیر و به سینه ات بفشار که تنها یادگار من است و آخرین حرف من این است که منتظر آمدن من نباشید چون من منتظر شهادت هستم . حمزه کشیری

***************

لبیک یا حسین مظلوم لبیک یا حسین بى سر لبیک بر تو آقایى که در عصر عاشورا هنگامیکه 72 تن از یارانت را به شهادت رساندند فریاد برآوردید هل من ناصرا ینصرنى لبیک اى بنیان گذار مکتب سرخ شهادت یا حسین اگر آنروز نبودیم تا به نداى برخاسته از حلقوم حق طلبت را پاسخگو می دهیم . غلام رضا کملی

***************

متن «ماذا وجد من فقدک و مالذى فقد من وجدک »

قسمتی از مناجات امام حسین(ع) : چه یافت آن کس که تو را گم کرد و چه گم کرد آن کس که تو را یافت. زین العابدین کملی دولت آبادی

***************

هرکس هر موقع هرچیز به صلاح او باشد و از خدا بخواهد خدا مى دهد و این براى من در چیزهایى که از خدا مى خواستم داده شده هر موقع گریه مى کنید به یاد امام حسین و على‌اصغر و على اکبر هم باشید . زینت کمایی

***************

در پایان پیامى که براى خانواده‌ام و خویشاوندان عزیز دارم این است، پدرم و مادرم اگر در این راه که من انتخاب کردم به‌ درجه شهادت رسیدم ناراحت نباشید زیرا این راهى است که حسین(ع) به سوى آن شتافت و فکر نکنید که انسان همیشه در این دنیاى فانى مى‌ماند همه ما باید برویم پس چه خوب است که انسان مرگ با عزت را به زندگى چند روزه دنیا ترجیح دهد و به سوى بهشت ابدى راه یابد. عبدالمحمود کمرانی

***************

اى امت خدا جو و اى امت سالها در اسارت و اى منادیان شب و اى شیران روز مبادا روزى بیاید که دست از اسلام راستین بکشید وقتى که در مسجد براى شما مصیبت امام حسین (ع) را میخواندند و میگفتند اى کاش ما در کربلابودم و یارى حسین را میکردند حال آن زمان فرا رسیده است حالا زمانى لبیک گفتن بر خون شهیدان صدر اسلام و کربلا ست حالا زمان جواب دادن و لبیک گفتن بر حسین زمان است مبادا مانند کوفیان باشید. حبیب اله کیانی

۹۴/۰۷/۱۱
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.