همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

امام حسین (ع) در کلام شهدا 7

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

ای مردم شهید پرور! من در شرایطى این وصیت نامه را می نویسم که تا چند لحظه دیگر به لطف خداوند به صف مقدم جبهه اعزام می شوم و حس میکنم به دانشگاهى وارد می شوم که مکتب آن شهادت و معلمش حضرت امام حسین علیه السلام است. حاجت محمود صالحی

***************

آرزویم این است که براى زیارت به کربلا بروم به سرزمینى که کسى ر ا در دل خود جاى داده است که درس آزادى و انسانیت و دیندارى به جهانیان آموخت به سرزمینى که مهر سجاده ام از خاک آیا زمان آن مى رسد ؟ انشا الله به یارى خداوند زمانى خواهد رسید به همین نزدیکى که کنار قبر امام حسین (ع) گریه و زارى و دعا کنید تا شاید امام زمان به واسطه شفاعت امام حسین(ع) نزد خداوند زودتر اجازه فرج یابد. علی محمد محسنی حبیب آبادی

***************

ای امت شهید پرور! اگر من شهید شدم راه مرا ادامه دهید که راهى است که حسین (ع)رفت راهى است که خدادرقرآن فرموده است من ازشما میخواهم که وقتى من شهید شدم شما بیشتر درمجالس وکلاسهاى قرآن ونظامى و.....شرکت کنید ووصیت من به خواهرم این است‌که اگر من شهید شدم خواهرم زینب وار پیام مرا به تمام ستمگران وجهانیان برسان تا بفهمند انقلاب ایران واسلام چیست وبفهمند که حسینیان راه راست را طى مى کنند. غلامرضا محمدخانی

***************

ای امت شهید پرور ! زنده بودن خوب است موقعیکه انسان واقعا آزاد باشد زنده بودن موقعى خوب است که ‌احتیاجى به کشورهاى خارجى نداشته باشیم زنده بودن موقعى خوب است که انسان زیر بار هیچ کس یا هیچ کشورى نباشد زندگى آن موقع لذت بخش است که انسان با ایمان کامل از دستورات الهى سرمشق گرفت ه باشد من راهم را انتخاب کرده ام راه من راه على اکبر (ع) است راه ‌حسین (ع) است امام حسین (ع) می دانست که کشته می شود ولى رفت به میدان جنگ من می دانم که کشته می شوم ولى مى روم به میدان جنگ و از جنگ هیچ ترسى و هراسى ندارم. احمد محمدی

***************

لبیک اى امام اى پرچم دار آمده ام تا در میدان مبارزه فرامین الهى را با خون خود ثابت کنم که سربازامام حسین(ع) تن به ذلت و خفت نمى دهد . و خونش را براى اثبات و پایبند بودنش به دین و آیین و اسلام و حسینى بودنش به پاى درخت انقلاب می ریزد و با ریختن خون خود بر پاى درخت انقلاب افتخار میکنم . حسن محمدی

***************

یا زهرا یا زهرا یا زهرا السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و رحمه الله و برکاته صفرعلی مرادی

***************

برادران مبادا ! در رختخواب بمیرید که حسین ابن على در میدان مبارزه بود که شهید شد و مبادا در غفلت بمیرید که بالاخره همه مى میرند و باز مى گویم که همانطور که انبیاء مردند شما هم میمیرید. حضرت على در محراب بود که باز شهید شد و مبادا بى تفاوت به جنگ و انقلاب بمیرند که على اکبر حسین در راه هدف شهید شد . مجتبی محمدی

***************

اى ملت قهرمان! ایران تذکراتى که مى دهم به امید آن که در خودم و براى دیگران سودمند باشد ملت مسلمان تنها استدعائى که از شما دارم این است که تا آنجائى که مى توانید در نمازهایتان مخصوصا در نمازهاى‌شب امام را دعا کنید و دست از یارى این رهبر فداکار انقلاب اسلامى بر ندارید شما مانند مردم کوفه عمل نکنید که نماینده امام حسین (ع) را در شهر کوفه غریب و تنها رها کردند و به وعده‌اى که داده بودند عمل نکردند.

مردم ‌ایران نگذارید خون شهیدان پایمال شود همگی شما ‌مسئولید هم‌ در این دنیا و هم درآخرت نزد شهیدان و خدا . صفرعلی مرادی

***************

اى ملت شهید پرور ! ایران شما که مى گفتید اى کاش امام حسین (ع) در کربلا بودیم و یاریت مى نمودیم هم اکنون نایب فرزند زهرا ندا را داده که هل من ناصر ینصرنى بیائید و مثل فرزندانى که آمدند و نداى حسین زمان را پاسخ بگوئید که حسین جان اگر در کربلا نبودیم که یاریت نمائیم هم اکنون نداى فرزندت را شنیده ایم و بسوى کربلاهاى ایران حرکت نمائید . محمد مرادیادن ریزی

***************

برادران دانش آموز، شمایی که آرزو می کردید، ای کاش در کربلا بودیم و به کمک امامانمان می شتافتیم،حال تاریخ تکرار شده است و حسین(ع) و یزید دیگری درصحنه ی گیتی پیداشده اند و باز این فریاد «هل من ناصر ینصرنی» است که از حلقوم حسینی دیگری، بیرون می آید و شما را به یاری می طلبد یاریش کنید.شهیدحسین علی باقر پور

تاریخ تولد 03/05/47(بجنورد) تاریخ شهادت : 66/01/31

***************

دانش آموزان، مکتب حسین(ع) برای اعتلای حق و به اهتزاز در آوردن پرچم توحید بوده است.شهید سید محمد شریفیان

تاریخ تولد 43/12/05(اسرافین)- تاریخ شهادت : 65/12/12

***************

پروردگارا! خودت آگاهی که هدف از جبهه آمدن من چه بود، اما به عده ای فرصت طلب و ا خلالگر اعلام می کنم که من آزادانه و با افتخار راهم را برگزیدم و برای رضای خدا و اطاعت از ولی فقیه و آزاد کردن کربلای حسینی و انتقام گرفتن خون هزاران ، هزار شهید پا در میدان نبرد نهادم و از شما امت حزب الله، می خواهم که راه خویش را با تفکر انتخاب کنید، چون عزارئیل یک بار به سراغ آدم می آید پس چه بهتر که مرگ ما شهادت در راه خدا باشد.شهید عبدالحسین توکلی

تاریخ تولد: 48/01/01 (بجنورد) تاریخ شهادت : 66/05/25

***************

سلام مرا به رهبرم برسانید ، وقتی به زیارت کربلا رفتید از من حقیر یاد کنید و سلام مرا به امام حسین (ع) و به آن قبر و گوشه برسانید زیرا من آرزوی زیارت قبر امام حسین (ع) را داشتم ، و دارم.شهید عباس حسینی یاقوتی

تاریخ تولد : 20/12/21(بجنورد) تاریخ شهادت : 62/08/10

۹۴/۰۷/۱۱
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.