همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

امام حسین (ع) در کلام شهدا 13

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

ای امت شهید پرور! . کارها ی خود را فقط براى رضاى حق تعالى انجام بدهید که خداوند از شما راضى و خشنود باشد و کارهای خود به خاطر شخص انجام مده که فلانى خوشش مى آید یا بدش . براى حق انجام بده که تو را آفریده. درس زندگى را از امامان بیاموز که امام حسین (ع) فرمود: اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید . محمدرضا فصیحی

***************

ای ملت شهید پرور! به شعائر حسینى و مذهبى خیلى اهمیت بدهید ، جماعتها ، دعاها و خصوصا مراسمى که بخاطر امام حسین (ع) بر پا می شود را محترم شمرده و در انجام آن کوشش فراوان بنمائید چون امام حسین (ع) بود که روشنگر راه شد و درس دهنده و معلم ما شد . ابوالفضل فیروزى

***************

از برادرانم مى خواهم که حسین گونه باشند و در ضمن دعا براى امام را فراموش نکنید .مصطفی فیضی

***************

اى دوستان و عزیزان و پدر ومادرم اگر که من رفتم ناراحت نباشید، حضرت على اکبر(ع) هم رفت امام ،حسین(ع) هم رفت مگر ما نمى گوئیم راه ما راه امام حسین (ع) است، پس باید این را اثبات کنیم

علی قاسمی

***************

به مادرم بگوئید که مرا حلال کند و از اینکه در نزد او نیستم بخاطر خدا صبر داشته باشد و همیشه این افتخار را براى خود داشته باشد که فرزندش مثل على اکبر امام حسین (ع) براى یارى دین خدا و پاسخ دادن به نداى جانسوز اباعبدالله به درجه رفیع شهادت نائل گردید. خسرو قاسمیان تودشکجویی

***************

مادرم ! مى خواهم که به برادرانم بگو که فرزند شهیدت چگونه از اسلام و ایران وامام حمایت کرد وجدانش اجازه نداد که دشمن در خاک وطن اسلامی مان باشد و او زنده بماند و تا آخرین قطره خون و نفس مبارزه کرد تا بدنش تکه تکه شده تا فردا در محضرامام حسین (ع ) رو سیاه نباشد. فرامرز قاسمی چرمهینی

***************

برادران ، پدران و مادران ، خواهران ! امروز نوبت امتحان رسیده است امروز نوبت کشت و کار در دنیا براى آخرت است . امروز صداى مولایمان على (ع) از محراب مى آید ، امروز صداى امام حسین (ع) از قتلگاه به گوش مى رسد،

ای امت شهید پرور ! شهید شدن یعنى زنده شدن یعنى مشعل پرنورى شدن و راهمان حق‌شدن بنابراین گریه بر شهید خوب نیست گریه فقط براى امام حسین(ع) آموزگار شهداء بکنید. ناصر قاسمی درچه

***************

ای مردم عزیز ! اگر از شما کسى به زیارت کربلا رفت ، سلام مرا به امام حسین(ع) برساند وبگوید که شهدا به خاطر دفاع از قرآن ودین و مملکت به جبهه رفتند. عباس علی قاسمی دهنوی

***************

با سلام بر یاوران امام حسین (ع) که واقعا تربیت یا فته امام حسین (ع) هستند، و در این زمان به یارى امام شتافته اند و به نداى‌ هل من ینصرونى حسین زمان لبیک گفتند . ابراهیم قاسمی ولاشانی

***************

شما عزیزان! در روایات و از واعظان گرامى خیلى شنیده‌اید و یا خوانده‌اید که ظهر عاشورا حضرت اباعبدا... الحسین(عج) در میدان جنگ اقامه نماز کرد و ایستاد به نماز به مولا عرض کردند که حسین جان الان در میدان جنگ و نماز مولا فرمود : تمام این مصیبتهائى که من و اهل بیت متحمل شده‌ایم و این خون هفتاد و دوتنى که به ناحق ریخته مى‌شود به خاطر نماز است . اگر نماز نباشد دینى وجود ندارد (( الصلوه عمود الدین )) نماز ستون دین است . سهراب قاسمی ولاشانی

***************

بار خدایا ! بارها گفته ام که اگر در زمان حسین (ع ) بودم در مقابل یزیدیان ‌مى جنگیدم وحال که یزیدى دیگر قصد تجاوز به اسلام و مسلمین را دارد تا آنجا که جان در بدن دارم مى جنگم . عباس قاضی زاهدی

***************

ای ملت شهید پرور! مى‌جنگیم مى‌میریم سازش نمى‌پذیریم . این درس را حسین (ع) به ما داده است . مرگ سرخ بهتر از ذلت و خوارى است . یوسف قدیمی

***************

ای امت شهید پرور! امام حسین (ع) می فرماید: مرگ سرخ بهتر از ذلت و خوارى است . جواد قربانی

***************

اى مؤمنان آگاه و هوشیار باشید که مبادا دشمن داخلى نفوذ کند و شما از داخل شکست بخورید و اوقات بیکارى خود را براى جلسات مذهبى و سیاسى بسر ببرید و فکر کنید که چرا امام‌حسین (ع) کشته شد و براى چه و هدفش چه بود . جواد قربانی

***************

حمد و سپاس فراوان که خداوند مرا آفرید و به بدن من جان داد در این راههاى خیر خدا قدم بردارم تا به صداى حسین علیه السلام هل من ناصر ینصرنى لبیک گویم تا شاید خداوند ما را مورد رحمت خود قرار دهد. غلام حسین قربانی

خدا را شکر مى کنم که به من لیاقت شهادت را داد که منهم از قافله شهدا عقب نمانم و من از مولایم امام حسین (ع) درس آموختم و امام حسین (ع) درس فداکارى به عالم آموخت و من افتخار مى کنم که این راه را انتخاب کردم و در این راه قدم برداشتم . حسین قربانی زواره

***************

خدایا ! شاهد باش من تا آنجا که توانستم در راه تو و در راه برقرارى اسلام کوشیدم و جانم را که چیز ناقابلى بود به درگاهت در راه پیروزى اسلام هدیه کردم . و امیدوارم که این هدیه ناچیز را به درگاهت قبول کنى اى‌کاش صدها جان داشتم تا در راه امام حسین(ع) و خط او و در راه پیروزى اسلام فدا کنم . تا با ریخته شدن خونم اسلام ‌را یارى و منافقین و شهید کنندگان رهبران و خدمتگزاران اسلام را رسوا کنم . جمشید قربانی سینی 

۹۴/۰۷/۱۱
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.