همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

اطاعت از امام خمینی (ره) 5

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

شهید امیرحمزه کیهانى - از سنقر     

 بر شما ملت عزیز و امت اسلامى است که گوش به فرمان امام عزیز بوده و او را تنها نگذارید و قدر این نعمت پُر ارزش الهى را بدانید و او را دوست بدارید    .

******

 شهید سلمان حسینى - از کرمانشاه 

 پیام من به جامعه اسلامى این است که امام و رهروان امام را تنها نگذارید    .

******

 کارمند شهید حسین الفتى نیا - از کرمانشاه 

 امام را تنها نگذارید و به صحبتهاى او بیشتر عمل کنید تا اینکه شعار دهید    .

*******

 دانشجوى شهید على اکبر پاشایى - از کرمانشاه 

 اى مردم مسلمان امام را یارى کنید و راهش را ادامه دهید    .

********

 شهید محمد حشمتى - از کرمانشاه     

 اى عزیزان امام را تنها نگذارید زیرا این امام است که حجت را بر شما تمام کرده و رمز موفقیت در دستهاى مبارکشان است سخنانش را گوش گرفته و اطاعت کنید    .

*******

 شهید محمود بزازان     

 پیام من به امت عزیز اسلام این است که از یارى کردن امام امت خمینى بت شکن این روح خدا کوتاهى نورزید تا یارى امام زمان انشاءالله برسد و در رکاب او موفق شویم علیه استکبار و علیه طاغوت و طاغوتچه و علیه ابلیس بجنگیم     .

******

 شهید محمود پهلوان نژاد 

 مى‏خواهم به امت اسلام توصیه کنم، بگویم نیازارید قلب امام را نیازارید این قلب الهى و پاک و زلال راه خدا بر ما منت نهاده چنین رهبرى از میان ما برگزید،پیامها و سخنان او را نصب‏العین خود قرار دهید    .

*******

 شهید على دادحشمتیان - از سنقر 

 در هیچ شرایطى امام امت این نور چشم همگان را تنها نگذارید    .

*****

 شهید مسعود کلاه دوز 

 ... الان که دارم این وصیتنامه را مى‏نویسم هیچ دل بستگى به این دنیا ندارم و فقط به امید خدا و براى خدا به جبهه مى‏روم براى سر بلندى اسلام و مسلمین براى پیروزى امت مسلمان به رهبرى ،زعیم عالیقدر حضرت آیت‏الله‏العظمى امام خمینى،خداوند انشاءالله اعمال ما را قبول کند و این جان ناقابل ما که از خود اوست قبول کند    .

*******

 شهید سید محمد میر یونسى - از کنگاور 

 وظیفه ما این است که با وحدت و یک‏پارچگى و با اتکال بر خداوند متعال دست از یارى امام برنداریم    .

*******

 شهید محمد وفامنکرسى - از کرمانشاه 

 هیچ وقت از امام جدا نشوید و او را تنها نگذارید چون او تنها مردى است که در تمام دنیا بر علیه ظلم ایستاده و طبق دستورات اسلام عمل مى‏کند    .

******

 شهید ابوالقاسم شرکائى - از کنگاور 

 راه سعادت را در یابیم و اینکه خداوند به ما توفیق اطاعت از چنین رهبرى را داد    .

*******

 بسیجى شهید نعمت الله دوراهکى     

 براى انجام فرمان امام به سوى جبهه مى‏روم .آن‏چنان باید نصب‏العین خود قرار دهید،یارى امام...و اجراى رهنمودهاى امام که براى خود سازى شما مسلمانان موجود است     .

******

 پاسدار شهید محسن بهرامى - از کرمانشاه     

 اینجانب به فرمان امام خمینى این قلب تپنده مستضعفین عالم که فرمودند:جوانان داوطلبانه به جبهه بروند و مسئله را زود حل کنند،راهى جبهه هستم تا این کلام امام امت را تحقق بخشم چه اینکه بکشیم یا اینکه کشته شویم پیروز هستیم    .

******

 پاسدار شهید وحید بروجردى - از کرمانشاه 

 تنها وصیت من اینست تا امام زنده است پیرو امام و تا پایان زندگى فقط پیرو اسلام باشید    .

*************

شهید عادل موسى شعار 

 من نمى‏توانم هیچگاه در باره عظمت و بزرگوارى رهبر عزیزمان بگویم حتى یک قطره از دریاى بزرگوارى ایشان را نتوانسته‏ام توصیف کنم.و شماها همیشه با امام باشید و از رهنمودهاى پیامبرگونه او استفاده کنید.او را تنها نگذارید و از یاد خدا غافل نباشید،او از طرف خدا ناجى ملت مظلوم و مستضعف جهان است آنهایى که با امامت و رهبرى او مخالفت مى‏کنند چون آنها نتوانسته‏اند بفهمند که امام چگونه رهبرى است  .

*****

 شهید عباس على چنارى   

 و اى امام،از تو به یک اشارت،از ما به سر دویدن،به اسم پاکت قسم اگر فرمان دهى با دست خالى و با چنگ و دندان دشمن را از وطنمان خواهیم راند  .

******

 شهید رضا قارلقى از کنگاور 

 شما را به خون شهدا قسم مى‏دهم که تا آخرین نفس امام را تنها نگذارید  .

****

 شهید جاسم اندام پور 

 با درود بر رزمندگان اسلام که در جبهه‏هاى حق علیه باطل جان نثار مى‏کنند و حرف امام را لبیک گفته و هر چه بیشتر رزمندگى خود را تثبیت کنند.توصیه ما شهیدان همه این است که یک لحظه از امام غفلت نکنید که مواجه مى‏شوید با نابودى خودتان و خون شهدا  .

 اى مردم کارى که براى خداست همیشه براى انجام آن سبقت بگیرید،شما دیگر الحمدالله باید امام را شناخته باشید.به کسانى مى‏گویم که هنوز براى امام توطئه مى‏کنند و این توطئه‏ها آخرالامر به نابودى خودشان تمام مى‏شود و دیگر حالا عبرت بگیرید  .

******

 شهید جواد رضایى آدریانى   

 براى مبارزه با کافران بعثى عازم جبهه‏هاى حق علیه باطل شدیم تا آنکه فرمان امام امت را لبیک گفته باشیم  .

*******

 شهید عبدالرسول شهریارى   

 عزیزان در کارهایتان به خدا توکل نمایید برادران و خواهران در پشت جبهه همیشه و در همه حال براى انقلاب خدمت کنید و کارهایتان را بر روى نظم و بر اساس اسلام انجام دهید و در همه حال از امام جدا نشوید که دشمنان اسلام و انقلاب همه جدایى امت از امام را خواهانند و حال همچون سیر غوان به منافقین بتازید و فرصت توطئه از آنان را بگیرید  .

 

******

 شهید على باباجانى   

 »...امت عزیز،رهبر مستضعفان جهان را تنها نگذارید.باید قدر رهبر کبیر را بدانید و خداى بزرگ را سپاس گذارى کنید،که این‏چنین رهبرى را به ما عطا فرموده‏اند؛که تمام جهان اسلام،چشم به او دوخته‏اند  ...«

شهید لطفعلى مراد حاصلى   

 راهى را که انتخاب کرده ‏ام با کمال رضایت خود و لبیک گفتن به نداى امام امت بوده و هیچ اجبارى در کار نبوده است و از باز ماندگان خود تقاضا دارم که امام عزیز این ابراهیم زمان را تنها نگذارند و پشتیبان ولایت فقیه باشند در برابر افرادى که حرفهاى نسنجیده‏اى راجع به ولایت فقیه مى‏گویند و اهانت مى‏کنند بى تفاوت نباشند  .

*****

 شهید بابا رضائى   

 توصیه من به شما این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید و پیرو مکتب و قرآن و ولایت فقیه باشید به سخنان گوهر بار و دستورات رهبربزرگ عمل نمائید  .

*******

 شهید حسین مهدوى   

 پیرو ولایت فقیه و جامعه و روحانیت باشید زیرا آنان دلسوزان واقعى اسلام مسلمین هستند و تنها راه سعادت و پیروزى اسلام و قرآن اینان هستند  .

*******

 شهید ناصر حنیفه‏اى   

 ما با امام امت پیمان و عهد راسخ بسته‏ایم که تا زنده‏ایم، نمى‏گذاریم روبه ‏صفتان به سرزمین ما نظر بد داشته باشند  .

*******

 شهید حسن سخى   

 اسلام بر امام و امت شهید پرور ایران.بنده به تمام برادران و خواهران در این جاى مقدس وصیت مى‏کنم که دست از یارى اسلام و امام عزیزمان بر ندارید و پاسخ دادن به خون من و شهیدانمان پیروى از خط ولایت فقیه است

*************

شهید محمدرضا زاهدیان غازانى 

 »...تنها تقاضایى که در این زمان حساس دارم این است که امام امت را تنها نگذاشته و از تفرقه و دو دستگى دورى کنید؛چون در هر حال ما رفتنى هستیم؛چه بهتر که براى آخرت خود نیز،توشه‏اى داشته باشیم  

۹۴/۰۷/۱۰
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.