همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

اطاعت از امام خمینی (ره) 3

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

جهادگر شهید احمد حجتى   

 پیام و رهنمودهاى امام که همواره ارزنده و مرهمى است بر جراحات و التیام بخش تلاش شبانه روزى مردم مستضعف و رزمندگان است به جان و دل گوش کرده و بکار ببرید  .

**********

 جهادگر شهید ابوالقاسم حجتى   

 پیامهاى امام امت (ولایت فقیه) چونکه پیام دهنده حقیقى اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خداى نکرده نگوئید، دیگر گوش دادن به پیامهاى امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه دارید یکبار هم که مى‏شود پیامها را گوش داده و ببینید که چه مى‏گوید و چه مسؤولیتى در آن لحظه به دوش شما مى‏گذارد که باید عمل کنید وگرنه در روز قیامت مسؤول هستید  .

**********

 جهادگر شهید مهندس حسین ناجیان   

  خدا را به امام وصیت مى‏کنم. امام را فراموش نکنید پیوسته با او باشید که اگر رها شوید سرنوشتتان سرنوشت اقوامى خواهد بود که وصفشان را خداوند در قرآن مى‏فرماید  .  این اسطوره پولادین تقوى و این نمونه عالى مکتب انسانیت را پیرو باشید و پیروى از ایشان را نه در مقام یک شخص بلکه پیروى از جریان ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست بدانید والا دچار انحراف خواهید شد  .

***********

 شهید محسن دوراندیش   

 از تمام مردم قهرمان مى‏خواهم که دنباله رو راه امام خمینى عزیز باشند نه از امام عزیزمان عقب بیفتند و نه از او پیشى گیرند که هلاک مى‏شوند فقط پشت سر امام حرکت کنید و قدر امام خوب و مهربان را بدانید که نعمت بزرگى خدا به ما عطا کرده است  .

***********

شهید علیرضا توکلى  

 از تمام ملت انقلابى مى‏خواهم که با اطاعت از امام، این بزرگ مرد که فقط براى خدا به نفع مستضعفین جهان بر علیه مستکبرین رسالت خود را انجام مى‏دهد یارى دهنده باشند. که انشاءالله اسلام در سراسر جهان حاکم قرار گیرد  .

***********

 شهید درویش زاده   

 به آرزوى قلبى خود رسیده‏ام ویارى و پشتیبانى و پیروى از امام عزیزمان را هر گز فراموش نکنید  .

*************

شهید اسماعیل حبیبى   

شعار مکتب وحدت و مقاومت و اطاعت از رهبرى پیامبر گونه امام بزرگوارمان را سرلوحه حرکت خود قرار دهند و تن به سازش با هیچ نیروى باطلى ندهند چرا که در غیر این صورت باعث پایمال شدن خون شهدایى که تا آخرین دم پیام استقامت را مى‏سرودند خواهید شد  .

**********

  شهید یاور احسانى - از بخش نیر - تاریخ شهادت 61/2/19 - خرمشهر 

  از محضر امام عصر(عج) سعادت توفیق مى‏طلبم که مرا یارى فرمایند تا در اجراى فرامین قائداعظم زعیم‏عالیقدر امام خمینى خدمتى انجام دهم و در راه قرآن و اسلام شهید شوم   

**********

شهید جعفر دلشاد چالشترى   

  امامى که چکیده و پرورده محمد(ص) است،امامى که فرزند على، امامى که فرزند حسین است، و امامى که پیامبر شهیدان است و امامى که بطورکلى همه اینهاست ولى امام است، هرچه نیکوتر پیروى کنید چرا که نابودى امپریالیسم بطور کلى و رهائى و نجات مستضعفین در این است   

پاسدار وظیفه شهید مجید جعفرى   

 امام را اطاعت کنید و از مسئولین مملکتى حمایت نمائید و سعى کنید که همیشه در مقابل معاندین و دشمنان اسلام و قرآن بایستید  .

*********

  بسیجى شهید رسول کشاورز 

  اطاعت از فرامین رهبر انقلاب شرعى دانسته دوستان او را دوست خود و دشمنان او را دشمن خود بدانید گر چه ریشه جگرت باشد که دشمنان او دشمنان اسلامند و دوستان او دوست اسلام  .

********

  بسیجى شهید حسین سلمانى   

 امام خمینى را که عصاره پیامبران و ائمه است اطاعت کنید و قدر این نعمت را بدانید و همگى مى‏دانیم که خداوند چه نعمت بزرگى به ما بخشید و با راهنمایى ایشان از دوزخ دنیاى مادى و همچنین اخروى نجات بخشید همیشه با او باشید  .

********

  طلبه شهید یدالله امینى   

  مسئله دیگر که لازم مى‏دانم تذکر دهم اطاعت امام است. خدا مى‏داند که اگر اطاعت کم شود. گوش به فرمان کمتر باشیم و بعد از گذشت 8 الى 9 سال جریان انقلاب،و اگر کسى هنوز در اینکه امام اعلم‏تر و لازم‏الاطاعت، تو از همه است اگر کسى هنوز در حال شک و ریب بخدا باید در محضر پیامبر(ص) و حضرت على(ع) و خدا جواب بدهد و بدانید که هیچ جواب ندارد و شرمسار است در روى حضرت امام و آنجا تأسف دیگر فایده ندارد  .

                                                                ********                                                                 

  پاسدار شهید حمزه ابراهیمى   

  اطاعت از امام کنید و فقط دنباله رو خط امام باشید و تا موقعى که پشت این امام حرکت کنید هیچ باکى نخواهید داشت و همیشه پیروز خواهید بود و حتماً اطاعت از دستورات امام که همانا سرچشمه از مکتب اسلام و قرآن مى‏گیرد. چون امام هشتاد سال است که در اسلام خودش را ساخته و اسلام در پوست و گوشش نفوذ کرده است  .

********

 شهید على عبدالهى   

  بنابر این از همه دوستان و اقوام و برادران هیئتى تقاضامندم دست از دامان امام امت خمینى کبیر بر ندارید و در همه مراحل گوش به فرمان او باشید  .

 

**********

 شهید اکبر هادى‏پور   

 از امام خمینى نایب بر حق امام زمان پیروى کنید و بدانید که آنچه را مى‏گوید، خیر و صلاح شما را مى‏خواهد و اگر خداى ناکرده از فرامین او سرپیچى کنید هیچ جواب قانع کننده‏اى ندارید که در پیشگاه خدا بازگو کنید  .

 

*********

 شهید جعفر یارى   

 من با آگاهى کامل این راه را که همان راه حسین(ع) است انتخاب نمودم و به نداى »هل من ناصر ینصرنى» حسین(ع)که از حلقوم خمینى کبیر بیرون آمده است لبیک گفتم و کلاس را رها کردم و به جبهه آمدم تا به دشمنان اسلام اعلام نمائیم که به سخنان امام عزیز گوش فرا داده و مبادا امام امت این هدیه خدا را تنها بگذارید  .

 

**********

 پاسدار شهید سید عبدالهادى موسوى کراماتى   

 امام عزیز را تنها نگذارید...از سخنان او درس بگیرید و هر چه فرمود اطاعت کنید  .

 

**********

 بسیجى شهید غلامحسین درونپرور 

 امام را تنها نگذارید و همیشه گوش به فرامین امام باشید...خداى ناکرده دل امام را به درد نیاورید

 

*************

 شهید یاور احسانى - از بخش نیر - تاریخ شهادت 61/2/19 - خرمشهر 

 از محضر امام عصر(عج) سعادت توفیق مى‏طلبم که مرا یارى فرمایند تا در اجراى فرامین قائداعظم زعیم‏عالیقدر امام خمینى خدمتى انجام دهم و در راه قرآن و اسلام شهید شوم  .

 

**********

  پاسدار وظیفه شهید مجید جعفرى   

 امام را اطاعت کنید و از مسئولین مملکتى حمایت نمائید و سعى کنید که همیشه در مقابل معاندین و دشمنان اسلام و قرآن بایستید  .

 

*********

 بسیجى شهید رسول کشاورز 

اطاعت از فرامین رهبر انقلاب شرعى دانسته دوستان او را دوست خود و دشمنان او را دشمن خود بدانید گر چه ریشه جگرت باشد که دشمنان او دشمنان اسلامند و دوستان او دوست اسلام  .

۹۴/۰۷/۱۰
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.