همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

اتحاد و دوری از تفرقه 3

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

بندۀ حقیر از شما برادران خواهش مى‏کنم که از روحانیت مبارز پشتیبانى بکنید و آن‏ها را تنها نگذارید.

شهید على فلکى

*************************

 

 سخنى دارم با حامیان دروغین خلق، این منافقین ضد خلق که در حقیقت پیرو خط ریگان ‏اند، هم آن‏هایى که با ترور، شخصیت‏هاى سیاسى فرهنگى را که چشم همه زاغه نشین‏ها به آن‏ها دوخته شده است، از آن‏ها مى‏گیرند. و مى‏خواهند ضربه‏اى به انقلاب بزنند. کور خوانده ‏اند. ملت ما هرگز باترور عقب نشینى نخواهند کرد. و یا مى‏خواهند ارتش و سپاه را از هم جدا کنند، بیایند در جبهه ‏ها ببینند ارتش و سپاه، این دو لشکر الهى، با اتحاد خود و با یارى امام زمان«عج»، مى‏جنگند. و حماسه ‏ها مى‏آفرینند.

شهید علیرضا طیبى نژاد

*************************

 

 من کوچک‏تر از آن هستم که به این ملت شهیدپرور و ایثارگر پیام بدهم. چند کلامى به عنوان یک فرد کوچک با این ملت و مردم شریف ایران دارم، اى مردم قهرمان! امام عزیز را تنها نگذارید. چون دشمنان اسلام و منافقین همین را مى‏خواهند، که شما امام را تنها بگذارید. ولى شما با وحدت خود، مشتى محکم بر دهان آن‏ها بزنید. تا مى‏توانید به جبهه ‏ها کمک و یارى دهید. دیگر چیزى براى گفتن ندارم. چون شما ملت قهرمان از من بهتر مى‏دانید که براى پیشبرد انقلاب، چه کارهایى باید کرد. 

شهید سیدعلیرضا حسنى

*************************

 

 امروز که دشمنان اسلام قلب من و هزاران جوانان عزیز را نشانه مى‏روند، فقط به جرم طرف دارى از اسلام عزیز است. و استعمارگران شرق و غرب بدانند، که اگر همه مصیبت‏ها و گرفتارى ‏ها را براى ملت غیور ما فراهم آوردند، که ملت ما را زبون و ضعیف ببینند، این آرزو را به گور خواهند برد. 

شهید محمود آرامى

*************************

 

 اختلاف و افتراق وجود دارد. و جایى که اختلاف و افتراق باشد، خودپرستى درهمان جا هست. و اى برادران! اگر مى‏خواهید از این لغزش و اختلاف مصون و محفوظ باشید. اتحاد داشته باشید. 

شهید سید محمد حسینى

*************************

 

 آن‏هایى که همیشه به فکر راحتى و آسایش براى چند روزى ریاست هستند و دنیا را دنبال مى‏کنند، و به همین خاطر چند روز که مى‏خواهند به ریاست برسند، میان برادران و خواهران اختلاف به وجود مى‏آورند. من از همسنگرانم تقاضا مى‏کنم که هیچ وقت به حرف‏ها و صحبت‏هاى آن هایى که میان مردم اختلاف مى‏اندازند، و مى‏خواهند به این واسطه خون شهیدان پایمال کنند. گوش ندهند. و بگذارید پندهاو نصیحت‏هاى شهید رجبى ‏ها و شهید فایده ‏ها و شهید قاینى ‏ها و غیره دقیقاً تحقق یابد. که مردم از این پندها درس بگیرند. بیایید رهرو راه این‏ها باشیم و سنگر سپاه را خالى نگذارید. 

شهید سید محمد حسینى

*************************

 

 مواظب باشید که دشمنان بین شما تفرقه نیندازید. 

شهید محمدحسین راستگو

*************************

 

 اى منافقان  کوردل! که منحرف گشته ‏اید، و مى‏خواهید پایه ‏ى حکومت اسلامى را متزلزل کنید، کور خوانده ‏اید. این انقلاب عظیم به رهبرى امام، روح خدا خمینى بت شکن، رهبرى مى‏شود، هیچ گونه خدشه ‏اى به این انقلاب نخواهد رسید. تا به دست صاحب اصیلی‌اش امام زمان«عج» برسد. چون خداى یکتا پشت و پناه این انقلاب و روح الله و امت شهیدپرور است. 

شهید محمدرضا صفارى

*************************

 

 سخن من به برادران و خواهران این است که، وحدت خود را حفظ کنید. و گوش به حرف‏هاى کشورهاى شرق و غرب امپریالیسم و استعمارگران ندهید. که آن‏ها هدفشان از بین بردن وحدت و یکپارچگى شما است. و از بین بردن اسلام عزیز، که با خون هزاران شهید آبیارى شده است. 

شهید محمدرضا صفارى

*************************

 

 خدایا! دولتمردان ایران را که هدفى جز تو ندارند، یاور باش. و آنان را از خطر منافقان دور نگه دار. 

شهیدمهدى شریفى

*************************

 

امروز استکبار جهانى، به نبردهاى همه جانبه علیه انقلاب اسلامى برخاسته است و با ایجاد تفرقه و به وجود آوردن مشکلات اقتصادى و فضاى شک و تردید در اذهان عمومى، سعى در جداساختن مردم از انقلاب شکوهمند را دارد. و در جبهه خارجى نیز هجوم گسترده از مرزهاى خاکى، آبى و هوایى و تحریم تسلیحاتى و.... فکر از پاى درآوردن و خشکانیدن ریشه ‏هاى مقاومت این ملت مسلمان و  انقلابى را دارد. پس مراقب این تفرقه ‏ها باشید.  

شهید احمدرضا صابر

*************************

برادر و خواهرم! از تفرقه بپرهیزید و تفرقه پراکنى نکنید. 

شهید پرویز محمدى

 

*************************

خلاصه این که ملت همه با هم متحد باشید، یکدیگر را نکوبید. 

شهید مسعود اکبرى

۹۴/۰۷/۱۰
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.