همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

ایثار و از خود گذشتگی 3

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

 

*************************

مادرم! من تنها در جبهه نیستم، بلکه جوانانى کوچک‏تر از من هم در این قتلگاه، دیده مى‏شوند. مادرم! شب که از خواب بیدار مى‏شوى و جاى خالى مرا مى‏بینى، گریه نکن و از ته دل برایم دعا کن. شهید رسول نیازى

*************************

شهادت، ایثار است و شهادت، آزادى است، عشق است و من نیز مانند بسیارى از برادرانم، با آگاهى کامل و اطمینان و اعتقاد قلبى، پاى در این راه گذاشته و با آگاهى کامل، به انتهاى آن در این راه، قدم بر مى‏دارم، باشد که به این سبب، خداوند گناهانم را و غفلت هایم را در طول زندگى بیامرزد. شهید محمد واحدیان جواهرى

*************************

آیا مسلمانى، همان اسلامى که پیامبر و خدا مى‏خواستند، همین است که مى‏بینیم؟ نه، بیشتر از این باید ایثار نمود و بیشتر از این باید گذشت داشت. به خود آئیم و ایثارگران دیگر بلاد را از ایثار و گذشت و مقاومت و صبرمان، خجالت زده نمائیم. شهید سیدهاشم آراسته

*************************

به جبهه بروید، به دانشگاه عشق و ایثار. به خدا قسم! جبهه، عشق است و ایثار، چون در آن لحظات حساس، آن قدر به هم عشق مى‏ورزند که گویى یاران حسین‏بن على (ع) در کربلایند. شهید محمدرضا چربگو

*************************

من پاسدارى هستم که از دشت‏هاى سرسبز خراسان و از جوار مرقد مطهر على بن موسى‏الرضا (ع) عازم جبهه‏ى نبرد حق علیه باطل شدم، به استان گرمسیر خوزستان آمده ‏ام که به جهانیان ثابت کنم که اسلام، فرزندانى دارد که از مکتبش و از ناموسش و دین اسلام و قرآن تا آخرین قطره‏ى خون خود دفاع مى‏کند و تن به ذلت نمى‏دهد و نخواهد داد. شهید غلام‌حسن آخرتی

*************************

آرى، در حال حاضر، اسلام شناخته شده است و با شناخته شدن اسلام، مکاتب تارعنکبوتى شرق و غرب، از بین رفته است و همین امر، باعث خشم آنان شده است و ما نیز براى برپاداشتن این مکتب جهان‏گیر، به پا خاسته‏ایم و تلاش مى‏کنیم که به دنبال رهبرى امام عزیز خمینى بت شکن و با هدایت دیگر روحانیون در خط امام، به این هدف خود برسیم و در این راه، خون خود را که در مقابل اسلام و به پاداشتن آن ناچیز است، نثار کنیم. شهید نادر رضایى

*************************

اى مردم مسلمان! هرگز از نثار خون در راه اسلام دریغ نورزید و جز خط اسلام که همان خط انبیا است، به احزاب دیگر نگروید و در راه خدا جهاد کنید که خدا جهادگران را دوست دارد. شهید علیرضا مهرو

*************************

با عزم راسخ به سوى جبهه، جهت سرکوبى عناصر پلید مى‏روم، شاید با قطره قطره‏ى خونم بتوانم سرزمین اسلام را آبیارى کنم. شهید جمشید الماسى

*************************

غیر از خدا هیچ در دنیا ندارم مگر جانم که در مقابل نعمت‏هاى بى‏کران او، بسیار ناقابل است. شهید حسین على اسفندیارى

*************************

تمام کسانى که براى اعتلاى کلمه‏ ى توحید، در خاک غلتیدند و سرسازش در مقابل ابر جنایتکاران شرق و غرب فرود نیاوردند، به سرور خود امام حسین(ع) اقتدا نموده و رفتند. شهید سیدعلى موسوى

*************************

تا آخرین قطره ‏ى خونم، سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان مى‏بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها، با حسین(ع) همراه باشم و سنگر او را خالى نکنم، تا هنگامى که همه ‏ى احکام اسلام در زیر پرچم اسلامى امام زمان(عج) به اجرا در آید. شهید غلامعلى نورى

*************************

من به قطره قطره خون تمام جوانانى که در راهت، مظلومانه و سعادتمندانه جان دادند، قسم یاد مى‏کنم که از تو و قرآن کریم تو، پاسدارى کنم و جان نالایقم را در راه پر عظمت فدا کنم البته اگر لیاقتش را داشته باشم و تو اى رهبر! اى قلب ملت! اى روح امت که ذره ذره وجودت براى خدا و براى ملت و براى اسلام و قرآن در حرکت است! به روح مقدست سوگند یاد مى‏کنم که از حیثیت اسلام و قرآن کریم و از ولایت فقیه دفاع کنم. شهید حبیب‏الله غلامپورهفت آسیا

*************************

درود به تمامى رزمندگان پرتوان اسلام که در صحنه‏ى ایثار، دست و رو شسته و در راه اسلام عزیز، جان خود را تقدیم مى‏کنند و سلام و درود به ملت حزب الله و شهید پرور که با کمک‏هاى بى‏دریغ خود، رزمندگان اسلام را یارى مى‏نمایند. شهید فرامرز حسینى

*************************

پدرجان، تو هم از آن پدرانى باشى که ابوذرها شدند، چون فرزندان خود را در راه خدا دادند، اسلحه به دست گرفته و خود به میدان مبازره آمدند و مبارزه نمودند. یادم نمى‏رود چند وقت پیش بود که مجله ى پیام انقلاب را ورق مى‏زدم، به لحظه‏ هاى مرگ و زندگى رسیدم پس از مطالعه به یک مطلب رسیدم و آن این بود که پدرى پس از این که دومین فرزندش شهید شد و خواستند دفنش کنند گفت: تا به من اجازه ندهند بروم جبهه نمى‏گذارم پسرم را دفن کنند و باید شما چون آن پدران باشید. جلیل پرى دولت آبادى

از ایثار و از خودگذشتگى نهراسید، زیرا که پشتیبان مستضعفین جهان، خدا است. شهید عباسعلى نارنجى

*************************

برادران! من مى‏روم تا اسلام بماند، من مى‏روم تا انقلاب اسلامى، جمهورى اسلامى جهانى شود. برادران و خواهران! مى‏روم تا امام زنده بماند. شهید رضا محمدى‏قرقى

*************************

رنج و اندوه از دست دادن من، برایتان سنگین است، ولى در راه خدا و در راه ثمر بخشیدن حکومت اسلامى بس ناچیز است.شهید بابا اصغر مریجگانى

*************************

برادرم! سعى کن که با همت و اداى دین خود و با ایثار و از خودگذشتگى خود، از جان و مال خود بگذرى و به جبهه ‏هاى حق علیه باطل بشتابى من نیز با از خودگذشتگى خود مى‏خواهم از مرز و بوم خود، دفاع کنم. شهید رضا قنبرى 

۹۴/۰۷/۱۲
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.