همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

ایثار و از خود گذشتگی 2

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

برای لقاءا... یعنی به خدائی که او را پرستش می کنم آری، من می روم به سرزمین کربلای خوزستان تا با خون سرخ خود ایران و اسلام را گلستان کنم. شهید محمدتقی فیروزی سررود

*************************

ای بزرگوارانی که عمرتان را در بزرگ کردن من صرف کرده اید و زحمت‌هائی که از فکرآن خجلم و حال که مرا این نتیجه سالها زحمت‌های خود را تقدیم و فدا نمودید به شما افتخار می کنم که فرزندتان را به دیاری فرستادید که شهادتگاه یاران خداست. شهید احمد قاسمی گاودوشه

*************************

آنان در این وادی (شهادت) عاشقانه قدم نهادند برای رسیدن به معشوق و معبود خود، از همه چیزشان گذشته و از هیچ چیز نهراسیدند. اینان دراین راه از مرگ استقبال نموده و آن را به عنوان زندگی و حیات جاوید ابدی می پندارند و بی صبرانه در انتظار چنین موقعیتی می باشند. شهید محمدعلی موحدی محصل طوسی

*************************

پدرومادر عزیزم، زندگی سراسررنج و مشقت که شما بیشتر متحمل دشواریهای آن بودید درک می کردم. خصوصاً مادرم که حتی برای یک روز هم ندیدم که لبخندی حاکی از شادمانی بر لبانت باشد. من از شما سپاسگزارم بخاطر اینکه روی تمام عواطف مادرانه ات پاگذاشتی. شهید گل محمد غزنوی

*************************

مادرجان باید بدانی که شاید فیض عظیم شهادت نصیب این بنده و فرزند سراپاتقصیرت شود که من نه تنها ترس و وحشتی ندارم از این موضوع، بلکه با آغوش باز به استقبال شهادت می روم و امید دارم که گناهانم را خداوند نیز به لطف و کرمش ببخشد. شهید علیرضا نجفی سمنانی

*************************


پدرم مى‏دانم که محبت من در دل تو بسیار است و رنج و اندوه از دست رفتن من برایت سنگین است، ولى در راه الّله و در راه ثمر بخشیدن حکومت اسلامى دادن فرزند بس ناچیز است. شهید غلامعلى امیرى مقدم

**********************

پدر و مادرم شما بودید که مرا با قرآن و مفاهیم و مبانى اسلام آشنا ساختید و شما بودید که به من درس مقاومت و ایثار دادید، افتخار بر شما که به من آموختید که در این وضعیت بحرانى در خانه ننشینم و نظاره گر کشتار بى رحمانه دشمن و تجاوز آنان به سرزمین مقدس اسلامیان نباشم. شهید حسن پارسا

**********************

اى امت اسلامى! این جوانانى که مردم از دست داده‏اند جزء بهترین جوانان مسلمان بوده ‏اند و هدفشان حفظ و برقرارى اسلام و قرآن بوده و آنان با هدیه خون پاک خود توانستند به آن اهدافى که مى‏خواستند، برسند، و حکومت اسلامى را پابرجا سازند. شهید فرامرز حسینى

**********************

درود به تمامى رزمندگان پرتوان اسلام که در صحنه ایثار دست و رو شسته و در راه اسلام عزیز جان خود را تقدیم مى‏کنند و سلام و درود به ملت حزب الله و شهیدپرور که با کمک‏هاى بى‏دریغ خود رزمندگان اسلام را یارى مى‏نمایند. شهید فرامرز حسینى

**********************

آن گلوله را دوست مى‏دارم که بدنم را سوراخ، سوراخ مى‏کند، آن خمپاره و ترکش را دوست مى‏دارم که، پیکرم را پاره پاره مى‏کند، چرا که مرا از این خاکدان پست رهایى مى‏بخشد و به لقاءالله پیوند مى دهد. شهید محمدحسین حقانى ولى پور

**********************

مادرم! تو همان مادرى هستى که بهشت در زیر پایت مى‏باشد، پس این بهشت را با رفتن من نگه دار، تو باید افتخار نمایى که چنین مادر»شهید« هستى که فرزندت را در راه خدا ایثار کرده ‏اى، تو سمبل و الگوى مادران جامعه اسلامى هستى. شهید سیدمحمود حسینى فر

**********************

من روانه جبهه شدم تا با خون خودم از مکتب الّله و ناموسم دفاع کنم. چون جبهه احتیاج به خون من داشت و امید است که خون من درخت نونهال انقلاب اسلامى را بارور کند و شهادتم موجب رشد و آگاهى مردم شود. شهید فرهاد حسن زاده

**********************

دلم مى‏خواست هزاران جان مى‏داشتم و تقدیم اسلام مى‏کردم و از وطنم دفاع مى‏کردم. شهید محمد ابراهیم جعفرى

**********************

خدا را شکر مى‏گویم، که به پاس احترام خون شهیدان به خون خفته این وظیفه را بر دوش من گذاشتند، که توانستم به جبهه بیایم و دین خودم را نسبت به ولى فقیه و این امت ادا کنم. شهید عقیل تاتار

من پاى را به میدان مى‏گذارم، تا بتوانم گامى براى اسلام و انقلاب بردارم و دِین خود را نسبت به قرآن و مکتب و مذهبم ادا نمایم. شهید یوسف اردکانى فرد

**********************

اى ملت همیشه در صحنه، همان گونه که تا به حال درتمامى صحنه هاى انقلاب حضور داشتید، تا آخرین لحظه هم به راه خودتان ادامه دهید و از مرگ و تهدیدهاى دشمنان هراسى نداشته باشید. شهید رضا اندوقانى

**********************

امیدوارم، همچون علمدار حسین (ع)، در راه خدا تکه، تکه شوم ولى زیر بار ستم نروم. شهید عباس محرابى

**********************

بنده نیز با احساس علاقه ‏اى که نسبت به امام امت دارم، حاضرم جان و سرم را فداى رهبرنمایم. شهید منصور کرامتى

**********************

پدرجان، من داوطلبانه براى دفاع از حیثیت و شرافت و ناموس مملکت رهسپار میادین نبرد مى‏شوم، من سر به دار مى‏دهم، ولى تن به ننگ نمى‏دهم. شهید حمیدرضا دوراندیش

**********************

برادر عزیزم، امیدوارم که تو هم همچون گذشته سربازى براى صاحب الزمان و یاورى براى امام باشى و بعد از شهادت من سلاحم را برگیرى و در خانه بازویى قوى و عصایى براى مادر باشى و خواهرانمان را دلدارى دهى. شهید محمد حصارى

**********************

انقلاب ما در حال تداوم است و براى این که بتوانیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم، احتیاج به فداکارى است و در این راه با موانعى برخورد مى‏کنیم، پس باید این موانع را از سر راه برداریم. شهید على شیر غلامى

**********************

جامعه ‏اى که بتواند، حکومت الّله را در خود نگه دارد، باید خون بدهد، با جان‏هاست که درخت اسلام آبیارى مى‏شود، مکتب ما سراسر مبارزه مى‏باشد، مبارزه حق، علیه باطل و این مبارزه از اول زمان آدم و حوا وجود داشته و تا قیامت ادامه خواهد داشت. شهید محمدحسین پارسا

**********************

برادران و خواهران دینى، با چشم بصیرت و گوش شنوا متوجه باشید به مسائلى که از طریق شهدا اعلام مى‏شود، از جهت این است که اهداف و انگیزه ى خود را اعلام دارند، هدف و انگیزه در این نبرد، پول و ثروت و تن پرورى و جاه و مقام نبوده، بلکه انگیزه حرکت در این نبرد را اولیاءالّله روشن کرده ‏اند که هدف دفاع از آرمان‏هاى اسلامى و قرآن عزیز است. شهید نورالله جعفرى 

۹۴/۰۷/۱۲
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.