همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

همسفر شهدا ، زنده یاد سید علیرضا مصطفوی

همسفر شهدا

فعال فرهنگی ، طلبه بسیجی ، ذاکر اهل بیت (ع) ، پرپر شده راهیان نور و همسفر شهدا
زنده یاد "سید علیرضا مصطفوی"

سید علیرضا مصطفوی در هفدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ مصادف با میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در خانواده مذهبی و در محله میدان آیت الله سعیدی (غیاثی) دیده به جهان گشود. مراحل رشد را به همراه آموزه های دینی سپری کرد. پس از جذب در بسیج مسجد موسی ابن جعفر (ع ) ابتدا کانون نوجوانان شهید آوینی و هیئت رهروان شهدا را تاسیس نمود و سپس مسئول فرهنگی بسیج شد و با جذب نوجوانان محله کار فرهنگی را آغاز نمود.
در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۸ به دلیل سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آسمانی شد.
در این رابطه گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی پس از مصاحبه با خانواده و دوستان و همراهانش ، کتابی با عنوان «همسفر شهدا» تهیه و در سرتاسر کشور توزیع نمودند.

پس از مطلع شدن رهبر معظم انقلاب از زندگینامه وی ، ایشان پیام زیر را به همراه یک جلد قرآن کلام الله مجید به خانواده وی اهدا نمودند.

«خداوند سکینه و سلام بر قلب این مادر دلسوخته و رحمت بی منتها بر قلب آن جوان صالح عطا فرماید»

طبقه بندی موضوعی

ایثار و از خود گذشتگی 1

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

ما براى هرگونه سختى و مشکلات وجود خودمان را آماده مى‏سازیم و در برابر تمامى حملات احتمالى سینه خود را سپر نموده، دفاع مقدس خودمان را ادامه خواهیم داد. شهید نورالله جعفرى

**********************

اى برادران موقعیت بسیار حساس است، اسلام با تمام مظلومیتش احتیاج به ایثارگرى و فدارکارى شما عزیزان دارد همت نمائید که آخرین روزهاى عمر دشمن بعثى مى‏باشد. شهید عباسعلى بهروز

**********************

جمهورى اسلامى، براى پا گرفتن احتیاج به ایثار و خون داشت و من به نداى رهبرم لبیک گفتم. تا مبادا، فرداى قیامت سرافکنده و مسئول باشم. شهید حسین خواجگى

**********************

پدر و مادرم، امانت‏هاى خدا را به خدا بسپارید و بر این امانت‏هاى الهى که تربیتشان کرده ‏اید، سرافراز باشید که خداوند به چنین امانت دارانى اجر و پاداش خواهد داد. شهید احیامحمد خانکلابى

**********************

من آمدم به جبهه تا اگر لیاقتى داشته باشم، خونم را نثار این درخت تنومند انقلاب کنم، آمده ‏ام به جبهه تا رضاى خدا را براى خود طلب کنم و خدایا، راضى‏ام به رضاى تو که اگر با شهید شدنم بتوانم، رضاى تو را جلب کنم. شهید محمدهادى درویشى

**********************

من حاضر به دادن هدایایى به اسلام هستم، از جانم مالم، ناموسم، گذشته ‏ام، ای کاش! بتوانم جان ناقابلم را تقدیم به اسلام و مسلمین کنم. شهید سیداسماعیل حسینى

**********************

همانا ما که به این جنگ آمده‏ ایم، فقط هدف مان اسلام است و دفاع از وطن و جمهورى اسلامى ایران است. شهید سیدرضا احمدى

**********************

این شهیدان زنده در تمامى جبهه ‏هاى حق علیه باطل فتح و ظفر و نصر خداوند را با جهادشان براى ما ارمغان آوردند. شهید ابراهیم آموزگار

پدرجان و مادرم، من از شما تشکر مى‏کنم که براى من زحمت کشید و مرا بزرگ کردید. باید شما خوشحال باشید که فرزندى را در راه خدا دادید. شهید ابراهیم آموزگار

**********************

لبیک اى معشوق من، لبیک اى فروغ دل و دیدگانم. اى که قلب مستضعفان برایت مى‏تپد. آمدم که پیمان خود را به گواه بگیرم، من میثاقم را با خون سرخ امضاء مى‏کنم. چطور ظلم و جور در جهان باشد و کسانى، به مال و ناموس و انسانیت تجاوز کنند، و من چگونه مى‏توانم آرام بگیرم. شهید ابراهیم آموزگار

**********************

اى انقلاب عزیز، سیراب شو از خون ما و به ایستادگى ادامه بده. اى اسلامیان با رهبرى خورشیدمان که این پیر کبیر و اسطوره مقاومت،است پرچم اسلام را در سراسر جهان برافراشته سازید. شهید ابراهیم آموزگار

**********************

زمان، تو شاهد باش وتاریخ تو بنویس و روزگار تو نگاه کن که ما فقط به خاطر خدا در این راه قدم گذاشته و تا آخرین نفس براى به ثمر رسیدن خون شهداى به خون خفته که ما هم دنباله رو آن‏ها هستیم، خواهیم جنگید. شهید زین ‏العابدین ابراهیمیان

**********************

شهید، چیزى است که در راه خدا هدیه مى‏دهید و من آرزو دارم که در این راه، که راه خداوند است، شهید شوم و با خونم درخت اسلام را آبیارى کنم و آن قدر خون در پایش بریزم تا نهال اسلام سیرآب شود. شهید محمدعلى آوند

**********************

همان طور که امام مى‏فرمایند، شهادت کمال و سعادت هر انسان آزاده ‏اى است، ما رزمندگان هم عاشقانه به نداى رهبرکبیر انقلاب اسلامى ایران لبیک گفته و راه خودمان را انتخاب مى‏کنیم و براى رسیدن به معشوق خودمان لحظه ‏اى از پاى نخواهیم نشست و تا، به زانو در آوردن تمام تجاوزکاران شرق و غرب و حاکمیت تمام مستضعفان و احکام الهى به مبارزه ادامه مى‏دهیم یا پیروز مى‏شویم و یا به شهادت که آرزوى ما است مى‏رسیم به فرموده: امام خمینى چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم. شهید علیرضا ابراهیمى

**********************

با شما هستم اى امت حزب الّله ایران درود بر شما که جوانانى پروراندید ایثارگر و شهادت طلب که حاضرند بهترین هستى خود یعنى جانشان را در راه معشوق خود «خدا» نثار کنند. شهید عباس آذرى زینکالو

**********************

بزرگترین هدیه گذشت است. شهید رضا آل خانیان

**********************

امیدوارم که خداوند بزرگ مرتبه این پرواز مرا که به سویش است قبول بگرداند و این جان ناقابل و بى‏ارزشم را مورد قبول خداوند بزرگ مرتبه باشد. شهید على احمدزاده

**********************

امت مسلمان قهرمان و شهیدپرور ایران و بخصوص اهالى روستاى نوده خواستارم که در راه حفظ قرآن و اسلام و دفاع از مرز و بوم کشور عزیزمان به خصوص براى نجات مستضعفین جهان، براى نجات لبنان و بیت المقدس با در دست گرفتن سلاح و از خودگذشتگى و فداکارى دست در دست هم گذاشته و به سوى دشمن کفار بشتابند که اینک خود من احساس مسئولیت کرده ‏ام و راه برادرانم شهید قاسم پور محمد و شهید محمدمهدى رمضانى و شهید محرم على خاکپور را در پیش گرفته و ادامه خواهم داد بلکه ما صدها هزاران قاسم و صدها هزاران محمد مهدى و محرم على و هزاران اکبر و هزاران على اصغر و جعفر داده ‏ایم، بهشتى و رجائى و مفتح و مطهرى ‏ها داده ‏ایم. شهید محمود آل شیخ

**********************

باز ماندگانم این جمهورى اسلامى که خون بهاى هزاران شهید مى‏باشد به دست من و شما سپرده شده است. باید پاسدار آن باشیم و آن هم جز با نثار خون میسر نمى‏شود بگذار در کربلاى ایران قطره خونى که دارم، تقدیم راه اسلام و امام نمایم. شهید مددخواه آذرى 

۹۴/۰۷/۱۲
همسفر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.